Widder Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har en gjenstridig hudorm på overleppa. Har prøvd å skvise den ut, uten hell. Er det noe man kan lokke den ut med? Jeg tenker på salver el likn.IKKE NOEN TULLEFORSLAG NÅ!! 0 Siter
org Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Har du prøvd dampbad? Veldig varmt vann i håndvasken, legg et håndkle over hodet sånn at det blir tett og ha ansiktet så langt ned mot vannet som mulig. Etterpå kan du forsiktig klemme litt. Da kan det gå. 0 Siter
Widder Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Har du prøvd dampbad? Veldig varmt vann i håndvasken, legg et håndkle over hodet sånn at det blir tett og ha ansiktet så langt ned mot vannet som mulig. Etterpå kan du forsiktig klemme litt. Da kan det gå. Takk, skal prøve etterpå! 0 Siter
Elis31 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Takk, skal prøve etterpå! Ellers skal vist bananskal trekke ting ut. Man kan smøre det på, eller plastre det på en stund/natt. Ellers skal vel litt tannkrem hjelpe kviser, og kanskje hudorm også. Sove med det over natten. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Kan like gjerne la den være, poren er der uansett, så om den er tom eller full har ikke så mye å si. Den synes vel nesten bedre når den er tom.. Og om en dag er talget der igjen.. Sukk.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Finnes sånne clear-pore-strips å få kjøpt, sikkert på Vita og sånn, de skal dra hudormer ut av nesa hvertfall. Så kanskje leppa også. Jeg har aldri prøvd slike, altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.