Gjest doler som sliter med å finne frem Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Er litt oppgitt nå. Skal dit i dag og jeg finner ikke ut hvor det ligger. Kan det stemme at det ligger på grønland?. Kan noen hjelpe meg med å finne besøksadressen? Håpefull hilsen 0 Siter
gunrika Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Gå inn på gule sider - kart og skriv inn Gamlebyen kirke, da får du opp hvor den ligger 0 Siter
ekte nick Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg mener at det ligger like ved Oslo Hospital, hvis du vet hvor det er. 0 Siter
Gjest doler som sliter med å finne frem Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Gå inn på gule sider - kart og skriv inn Gamlebyen kirke, da får du opp hvor den ligger Har vært inne på gulesider men ble ikke så mye klokere av det. Gamlebyen menighet er det noe annet enn gamlebyen kirke?. Jeg så noe som lå i ekebergveien, men der sto det et utenlandsk navn. 0 Siter
Gjest doler som sliter med å finne frem Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg mener at det ligger like ved Oslo Hospital, hvis du vet hvor det er. da har jeg funnet det ut. takk for all hjelp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.