Gjest litt usikker på dette Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hvis du skriver: du vet jeg bare er keen på sex med deg? Og han svarer: ja klart jeg skjønner det, jeg er keen på det samme jeg.. Hvordan har han tolket det du skrev da? alternativ 1. hun er kun keen på å ha sex og ikke noe mer enn sex alterntiv 2. det er kun meg hun vil ha sex med, ingen andre 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg hadde det tolket det som han bare var ute etter sex. 0 Siter
tula Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Uten annen bakgrunnsinformasjon ville jeg trodd alt.1 0 Siter
Idéfix Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det kommer jo helt an på hva dere har pratet om på forhånd. Umulig å svare på uten å vite noe mer. 0 Siter
Gjest litt usikker på dette Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1168172349' post='3464501] Jeg hadde det tolket det som han bare var ute etter sex. nå er det jeg (altså jenta) som skrev den første meldingen og som mente at det bare er sex jeg vil ha. Men ble litt usikker på om han skjønte det utifra svaret jeg fikk. 0 Siter
Gjest litt usikker på dette Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det kommer jo helt an på hva dere har pratet om på forhånd. Umulig å svare på uten å vite noe mer. Vi har hatt sex en gang og det var i forrige uke. Vi sender en god del meldinger og flirter mye men fra min side er det bare sex jeg vil ha. Men jeg ble litt usikker på om han skjønte det utifra svaret jeg fikk. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 nå er det jeg (altså jenta) som skrev den første meldingen og som mente at det bare er sex jeg vil ha. Men ble litt usikker på om han skjønte det utifra svaret jeg fikk. Det vil jeg tro han skjønte Hvis du mente noe annet så måtte du ha skrevet "keen på sex med bare meg" eller noe sånt 0 Siter
Platina Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Svaret tyder på at han svarte på alternativ 1. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det ville jeg føle umulig å "vite" svaret på. Det er jo kun nevnt sex her, ikke når, hvor, med hvor mange. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Alternativ 1. Jeg hadde ikke tenkt på alt 2 engang. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Litt avhengig av hvordan forholdet er mellom dere ellers... 0 Siter
Sofline Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Vi har hatt sex en gang og det var i forrige uke. Vi sender en god del meldinger og flirter mye men fra min side er det bare sex jeg vil ha. Men jeg ble litt usikker på om han skjønte det utifra svaret jeg fikk. Så går jeg for alt. 1. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg tolka først setningen sånn at du er keen på sex BARE med HAM!... Altså exclusive liksom... Men skjønner etter å ha lest nedover her at det ikke er det du mener... 0 Siter
Zarine Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Alternativ 1, bare sex og ikkje noko anna, slik grammatikken er. Men ver obs på at folk ikkje sjeldan plasserer ord slik at det går an å tolke galt også. Slik at ein blir usikker - som du er no - dersom ein i utgangspunktet kanskje hadde forventa noko anna. 0 Siter
Gjest litt usikker på dette Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg tolka først setningen sånn at du er keen på sex BARE med HAM!... Altså exclusive liksom... Men skjønner etter å ha lest nedover her at det ikke er det du mener... Nei det var ikke det jeg mente, men i ettertid ser jeg at det kan tolkes slik også og det er derfor jeg ville spørre hvordan dere ville tolket det. 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hehe, jeg tenkte bare sex og ikke noe emotions da jeg leste det. Tenkte ikke over at det var et alternativ før du nevnte dette. Hva mente du da, og hva har skjedd nå? =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.