Gjest catiki21 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Er det noe godt jeg kan lage meg uten å ha en stekeovn i huset? Jeg vil lage noe annet enn pannekaker, vaffler og lapper til denne søndagskvelden. Har dere noen gode oppskrifter til noe kosemat? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Gryterett? Kyllinggryte? En god suppe med rundstykker til? Pizza laget i stekepanne? Omelett? Kyllingsalat? Hamburger? 0 Siter
Sofline Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Gryterett? Kyllinggryte? En god suppe med rundstykker til? Pizza laget i stekepanne? Omelett? Kyllingsalat? Hamburger? Hvordan lager man pizza i stekepanne? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hvordan lager man pizza i stekepanne? Se nederst på siden her f.eks. http://www.turweb.net/kanorundtur_bjornsjo.htm Husker vi gjorde det på en hyttetur en gang da jeg gikk på ungdomsskolen. Har ikke gjort det siden, men husker den smakte ganske godt. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Gryterett? Kyllinggryte? En god suppe med rundstykker til? Pizza laget i stekepanne? Omelett? Kyllingsalat? Hamburger? Tusen takk for forslag til mat jeg kan ha. Ikke så mye jeg kan spise. Jeg kan ikke spise kylling enda, var syk nå før jul! Kanskje jeg lager en hjemmelaget gryterett. Det hadde vært godt. Bare vet ikke hva jeg skal ha oppi, men jeg finner sikkert noe. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.