amber sun Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Den nye El Maco fra McDonalds er jævlig god altså! Bra de tilbyr så mye med kylling nå. :-D 0 Siter
Gyda Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Takk for tipset. Da prøver jeg den neste gang. :-) 0 Siter
Gjest yuck Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Takk for tipset. Da prøver jeg den neste gang. :-) Vet ikke om jeg nå ville kalt det for "kylling" akkurat 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Takk for tipset. Da prøver jeg den neste gang. :-) Det må jeg også! *sulten* 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Tør jeg å spise kylling igjen:|! Jeg ble syk i oktober, ikke helt bra enda. Hvordan er den kylling hamburgeren på mcdonalds? Samme som vanlig kylling hamburger derfra? Jeg liker kylling, men har ikke spist det siden oktober nå. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Tør jeg å spise kylling igjen:|! Jeg ble syk i oktober, ikke helt bra enda. Hvordan er den kylling hamburgeren på mcdonalds? Samme som vanlig kylling hamburger derfra? Jeg liker kylling, men har ikke spist det siden oktober nå. Jeg spiser som regel kyllinghamburger når jeg er på McDonalds. Spiser ofte kylling hjemme og. Syns den er kjempegod jeg, både den vanlige men spesielt denne her El Maco! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Takk for tipset. Da prøver jeg den neste gang. :-) :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Det må jeg også! *sulten* Dra idag da. hehe det gjorde vi. ,-) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Vet ikke om jeg nå ville kalt det for "kylling" akkurat Neivel. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Smakte den andre av el maco (grande) i går og den var også kjempegod! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Dra idag da. hehe det gjorde vi. ,-) Nå har vi akkurat spist, og så skal vi til noen på nachos i kveld. Så det holder tror jeg! 0 Siter
portiaDeRosso Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 den er ikke ny. El maco perioden på mc'ern var for ca 4 år siden også. Og endelig er den tilbake!! Har de pommefrites med slik krydder man kan riste sammen nå også? 0 Siter
Puzen Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Men veggisburger får de aldri *sukk* Tror aldri det kommer heller. Jeg synst norge er et veldig anti-veggis land. Har du smakt vegetarburgeren på burgerking i sverige? DEN er god den 0 Siter
Mañana Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Tror aldri det kommer heller. Jeg synst norge er et veldig anti-veggis land. Har du smakt vegetarburgeren på burgerking i sverige? DEN er god den Ja!!Mmm. den på McDonalds i utlandet er også god!! I alle land jeg har vært i har de hatt veggisburger på fastfoodkjedene. Fatter ikke at de ikke kan ha det i Norge også. Det er jo frysevarer og kan da ikke koste så ufattelig mye å ha noen soya/grønnsaksburgere liggende?? 0 Siter
Puzen Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Ja!!Mmm. den på McDonalds i utlandet er også god!! I alle land jeg har vært i har de hatt veggisburger på fastfoodkjedene. Fatter ikke at de ikke kan ha det i Norge også. Det er jo frysevarer og kan da ikke koste så ufattelig mye å ha noen soya/grønnsaksburgere liggende?? Helt enig! Det burge ikke være så vanskelig å ha noen burgere liggende til vegeterianere. Når de får det til i alle andre land så burde Norge komme etter de også. Rett før jul så fant jeg ut at nærbutikken min (meny) hadde fått et helt skap av vegetarprodukter. 4 forskjellige typer soya/grønnsaksbrugere, soyapølser, vegetarpizzaer, vegetarnuggets, vegetarbiffer osv. Tror skjeldent jeg har vært så glad som da. Ikke det at jeg spiser så mye av det, men det er veldig greit å ha når jeg spiser sammen med andre for da blir middagene letter å kombinere. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Men veggisburger får de aldri *sukk* Men de har jo salater også da, hvis du ikke spiser kylling heller... 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 den er ikke ny. El maco perioden på mc'ern var for ca 4 år siden også. Og endelig er den tilbake!! Har de pommefrites med slik krydder man kan riste sammen nå også? Å, det visste jeg ikke. hehe sånn går det når man ikke følger med ;-P Hadde aldri hørt om den før jeg så reklameskiltet da vi kjørte inn på drive-in-feltet, jeg. *s* Pommes frites kjøpte jeg ikke, vet ikke om de har noe blandingskrydder. Har igrunnen bare sett de vanlige salt og pepperposene, men kanskje hvis man spør? Det er ikke alltid jeg bestiller pommes frites, så jeg vet ikke. 0 Siter
Mañana Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Men de har jo salater også da, hvis du ikke spiser kylling heller... Ja, det skulle bare mangle da. Men hvorfor må vi alltid ta til takke med bare salat? 0 Siter
Mañana Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Helt enig! Det burge ikke være så vanskelig å ha noen burgere liggende til vegeterianere. Når de får det til i alle andre land så burde Norge komme etter de også. Rett før jul så fant jeg ut at nærbutikken min (meny) hadde fått et helt skap av vegetarprodukter. 4 forskjellige typer soya/grønnsaksbrugere, soyapølser, vegetarpizzaer, vegetarnuggets, vegetarbiffer osv. Tror skjeldent jeg har vært så glad som da. Ikke det at jeg spiser så mye av det, men det er veldig greit å ha når jeg spiser sammen med andre for da blir middagene letter å kombinere. Ja, det har begynt å komme! En Mega-butikk i byen der jeg er oppvokst har også fått et slikt veggis-fryseskap med soyaprodukter. Jeg hadde aldri trodd de skulle få det der siden det er en liten by/bygd. Så sakte, men sikkert kommer det jo mer av det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.