Gå til innhold

El Maco :-D :-D :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye El Maco fra McDonalds er jævlig god altså!

Bra de tilbyr så mye med kylling nå. :-D

Skrevet

Takk for tipset. Da prøver jeg den neste gang. :-)

Vet ikke om jeg nå ville

kalt det for

"kylling"

akkurat

hare1365380455
Skrevet

Det må jeg også! *sulten*

Gjest catiki21
Skrevet

Tør jeg å spise kylling igjen:|! Jeg ble syk i oktober, ikke helt bra enda. Hvordan er den kylling hamburgeren på mcdonalds? Samme som vanlig kylling hamburger derfra? Jeg liker kylling, men har ikke spist det siden oktober nå.

Skrevet

Tør jeg å spise kylling igjen:|! Jeg ble syk i oktober, ikke helt bra enda. Hvordan er den kylling hamburgeren på mcdonalds? Samme som vanlig kylling hamburger derfra? Jeg liker kylling, men har ikke spist det siden oktober nå.

Jeg spiser som regel kyllinghamburger når jeg er på McDonalds. Spiser ofte kylling hjemme og.

Syns den er kjempegod jeg, både den vanlige men spesielt denne her El Maco!

Skrevet

:-D

Skrevet

Det må jeg også! *sulten*

Dra idag da. hehe det gjorde vi. ,-)

Skrevet

Vet ikke om jeg nå ville

kalt det for

"kylling"

akkurat

Neivel.

Skrevet

Smakte den andre av el maco (grande) i går og den var også kjempegod!

hare1365380455
Skrevet

Dra idag da. hehe det gjorde vi. ,-)

Nå har vi akkurat spist, og så skal vi til noen på nachos i kveld. Så det holder tror jeg! :)

portiaDeRosso
Skrevet

den er ikke ny. El maco perioden på mc'ern var for ca 4 år siden også.:) Og endelig er den tilbake!! Har de pommefrites med slik krydder man kan riste sammen nå også?

Skrevet

Men veggisburger får de aldri *sukk*:(

Tror aldri det kommer heller. Jeg synst norge er et veldig anti-veggis land. Har du smakt vegetarburgeren på burgerking i sverige? DEN er god den :D

Skrevet

Tror aldri det kommer heller. Jeg synst norge er et veldig anti-veggis land. Har du smakt vegetarburgeren på burgerking i sverige? DEN er god den :D

Ja!!Mmm. den på McDonalds i utlandet er også god!! I alle land jeg har vært i har de hatt veggisburger på fastfoodkjedene. Fatter ikke at de ikke kan ha det i Norge også. Det er jo frysevarer og kan da ikke koste så ufattelig mye å ha noen soya/grønnsaksburgere liggende??

Skrevet

Ja!!Mmm. den på McDonalds i utlandet er også god!! I alle land jeg har vært i har de hatt veggisburger på fastfoodkjedene. Fatter ikke at de ikke kan ha det i Norge også. Det er jo frysevarer og kan da ikke koste så ufattelig mye å ha noen soya/grønnsaksburgere liggende??

Helt enig! Det burge ikke være så vanskelig å ha noen burgere liggende til vegeterianere. Når de får det til i alle andre land så burde Norge komme etter de også.

Rett før jul så fant jeg ut at nærbutikken min (meny) hadde fått et helt skap av vegetarprodukter. 4 forskjellige typer soya/grønnsaksbrugere, soyapølser, vegetarpizzaer, vegetarnuggets, vegetarbiffer osv. Tror skjeldent jeg har vært så glad som da. Ikke det at jeg spiser så mye av det, men det er veldig greit å ha når jeg spiser sammen med andre for da blir middagene letter å kombinere.

Skrevet

Men veggisburger får de aldri *sukk*:(

Men de har jo salater også da, hvis du ikke spiser kylling heller...

Skrevet

den er ikke ny. El maco perioden på mc'ern var for ca 4 år siden også.:) Og endelig er den tilbake!! Har de pommefrites med slik krydder man kan riste sammen nå også?

Å, det visste jeg ikke. hehe sånn går det når man ikke følger med ;-P

Hadde aldri hørt om den før jeg så reklameskiltet da vi kjørte inn på drive-in-feltet, jeg. *s*

Pommes frites kjøpte jeg ikke, vet ikke om de har noe blandingskrydder. Har igrunnen bare sett de vanlige salt og pepperposene, men kanskje hvis man spør?

Det er ikke alltid jeg bestiller pommes frites, så jeg vet ikke.

Skrevet

Men de har jo salater også da, hvis du ikke spiser kylling heller...

Ja, det skulle bare mangle da. Men hvorfor må vi alltid ta til takke med bare salat?

Skrevet

Helt enig! Det burge ikke være så vanskelig å ha noen burgere liggende til vegeterianere. Når de får det til i alle andre land så burde Norge komme etter de også.

Rett før jul så fant jeg ut at nærbutikken min (meny) hadde fått et helt skap av vegetarprodukter. 4 forskjellige typer soya/grønnsaksbrugere, soyapølser, vegetarpizzaer, vegetarnuggets, vegetarbiffer osv. Tror skjeldent jeg har vært så glad som da. Ikke det at jeg spiser så mye av det, men det er veldig greit å ha når jeg spiser sammen med andre for da blir middagene letter å kombinere.

Ja, det har begynt å komme! En Mega-butikk i byen der jeg er oppvokst har også fått et slikt veggis-fryseskap med soyaprodukter. Jeg hadde aldri trodd de skulle få det der siden det er en liten by/bygd. Så sakte, men sikkert kommer det jo mer av det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...