Gjest Aviaana Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 en venninnne av en venninnne er 18 år- og skilt. Er det mulig?. Eller har jeg tatt feil av alderen. Dette skjer i Norge 0 Siter
portiaDeRosso Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 hun kan vel ha giftet seg før hun var 18 (med foreldres samtykke).. og hatt..er det 1 år separasjon, for deretter blitt offisielt skilt. tror det er mulig å rekke det. Men da kan ikke ekteskapet vart så lenge? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Kanskje hun har blitt skilt ved dom? Da kan man vel hoppe over separasjonstiden? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Klart man rekker. Man kan gifte seg 16 år og så er separasjonstiden 6 mnd dersom man er enige og enda så har de rukket og vært gift en stund ) 0 Siter
Orio Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Klart man rekker. Man kan gifte seg 16 år og så er separasjonstiden 6 mnd dersom man er enige og enda så har de rukket og vært gift en stund ) Separasjonstiden er alltid et år, uansett om man er enige om å skilles eller ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Separasjonstiden er alltid et år, uansett om man er enige om å skilles eller ikke. Jeg trodde virkelig det var bare 6mnd hvis man er enige. Før var det 1 år hvis man var enige og 2 år dersom man var uenige ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg trodde virkelig det var bare 6mnd hvis man er enige. Før var det 1 år hvis man var enige og 2 år dersom man var uenige ) Nei, der tar du feil. Vi var høyst enig om å skilles for 3 år siden og separasjonstiden var 1 år. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Nei, der tar du feil. Vi var høyst enig om å skilles for 3 år siden og separasjonstiden var 1 år. OK, det er lenge siden jeg ble skilt og da var det to år seperasjonstid for da ville ikke exen min skilles. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.