hare1365380455 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Sorry, skal aldri gjøre det mer. Har forresten lastet ned en ny serie jeg gleder meg til å se nå, nemlig Heroes. Om vanlige mennesker som oppdager at de har superkrefter. Har visst tatt helt av i USA og kommer på en eller annen norsk kanal snart. Jeg har også fått anbefalt den serien! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det er i alle fall en film jeg aldri aldri skal se! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Sorry, skal aldri gjøre det mer. Har forresten lastet ned en ny serie jeg gleder meg til å se nå, nemlig Heroes. Om vanlige mennesker som oppdager at de har superkrefter. Har visst tatt helt av i USA og kommer på en eller annen norsk kanal snart. Du, atte hvor laster du ned fra? Og hvilke tilleggsprogrammer trengs evt? Har helt ny PC her, og det er ikke lagt inn all verden foreløpig.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Du, atte hvor laster du ned fra? Og hvilke tilleggsprogrammer trengs evt? Har helt ny PC her, og det er ikke lagt inn all verden foreløpig.. Bruker et program som heter utorrent, så går jeg på www.torrentz.com og finner det jeg vil laste ned, og velger "åpne linken i utorrent". Jeg var veldig skeptisk, men fikk en venn til å chatte meg gjennom hele prosessen, så nå er jeg hekta. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har også fått anbefalt den serien! Gleder meg til å se den. Nå har jeg lastet ned alle episodene så langt av Ugly Betty også. Gidder jo ikke å vente på at de kommer på tv lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.