Gjest halmmangel Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 virker norske mobiler i chile? er det avhengig av abonnement? Hvis svaret er blankt nei, har noen forslag til hvordan man kan møte et annet mennesket på en flyplass ingen av vedkommende har vært før? 0 Siter
Sofline Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Du må i hvert fall ha en telefon med triband. Men jeg vet ikke om de så automatisk virker, eller om man må ha eget simkort. 0 Siter
Gjest halmmangel Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Du må i hvert fall ha en telefon med triband. Men jeg vet ikke om de så automatisk virker, eller om man må ha eget simkort. hva er triband? 0 Siter
Sofline Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 hva er triband? En eller annen type teknologi som gjør at telefonen kan brukes i andre land. Har du ikke det, tror jeg ikke det er mange land utenfor Europa du kan bruke den i. Jeg mener å huske at de fleste nyere telefoner har det. 0 Siter
kamazi Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Tror det kommer an på mobilen. Om svaret er blankt nei: Den som er der/ankommer først har flightnummeret til den som ankommer sist. Sjekker på skjermer hvor passasjerene fra dette flyet kommer og venter der. Den som kommer sist går til ankomsthallen og står på stedet hvil utenfor porten til han har funnet den han skal. 0 Siter
Mirabell Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 I Brasil fungerer de i hvert fall ikke, selv med Triband. (Triband virker i USA) Så sjekk det ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.