Babette Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Han har vel spilt politimann også,- kanskje ikke den mest sympatiske av dem, men... I Beck, var det det, tro? Ja, han har spilt sjefen til Beck. Usympatisk og ekkel da også. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 "Det høres umiddelbart ikke så spennende ut.." Det er den ikke heller, drepende kjedelig. Så den etter at flere hadde skrytt av den her, men det var så vidt jeg holdt ut å se hele. Helt enig med deg, den filmen er gørr kjedelig. 0 Siter
Babette Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Han spiller alltid slem - alltid. Og han ser slem ut også. I virkeligheten er han sikkert en snill og flott mann, og en øm og lidenskapelig elsker. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Ja, han har spilt sjefen til Beck. Usympatisk og ekkel da også. Sjefen? Hmmm. da var det ikke Beck jeg tenkte på. Han var en vanlig politikollega til hovedpersonen... 0 Siter
Patsi Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 La du merke til han som spiller mannen til Gabriella? Har han noensinne spilt andre roller enn drittsekk, tro? Nå sist i den knallgode nye norske serien Kodenavn Hunter var han heller ingen godklump, for å si det sånn. Prøvde å voldta Ane Dahl Torp. Spilte ikke han i "Rederiet"? 0 Siter
Atene Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 La du merke til han som spiller mannen til Gabriella? Har han noensinne spilt andre roller enn drittsekk, tro? Nå sist i den knallgode nye norske serien Kodenavn Hunter var han heller ingen godklump, for å si det sånn. Prøvde å voldta Ane Dahl Torp. Jeg husket ham bare herfra: http://www.imdb.com/title/tt0220898/ Og der var han snill. 0 Siter
Babette Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Sjefen? Hmmm. da var det ikke Beck jeg tenkte på. Han var en vanlig politikollega til hovedpersonen... Det kan godt hende jeg husker feil. 0 Siter
Babette Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Spilte ikke han i "Rederiet"? Jo, og der var han en skikkelig jævel. mener jeg å huske. 0 Siter
tusseline Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jo, men han var jo dårlig fra før også. Han hadde jo problemer med hjertet - og på slutten klarte han jo nesten ikke å gå opp trappa på den kor-konkurransen. Det var jo derfor han havna på doen...? Og han hadde jo den fæle hosten utover i filmen, som han hadde helt på begynnelsen i filmen - før hjerteinfarktet. Jeg trodde det kanskje var angst han hadde, jeg? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 La du merke til han som spiller mannen til Gabriella? Har han noensinne spilt andre roller enn drittsekk, tro? Nå sist i den knallgode nye norske serien Kodenavn Hunter var han heller ingen godklump, for å si det sånn. Prøvde å voldta Ane Dahl Torp. Jeg sa det i går under filmen, at jeg bare hadde sett han spille drittsekk. 0 Siter
Babette Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg sa det i går under filmen, at jeg bare hadde sett han spille drittsekk. Og som han kan spille drittsekk! Da han sto der i konsertlokalet og skulte mens Gabriella sang. Han klappet ikke et eneste klapp en gang. Og formelig prøvde å psyke henne ut med blikket. Men den sangen er knallfin. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Og som han kan spille drittsekk! Da han sto der i konsertlokalet og skulte mens Gabriella sang. Han klappet ikke et eneste klapp en gang. Og formelig prøvde å psyke henne ut med blikket. Men den sangen er knallfin. Han kan sine saker ja. Sangen var nydelig, ble nesten rørt da jeg så henne stå og synge av hele sitt hjerte. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg så en del igår, og skal se resten idag eller imorgen. Så til Gabriella hadde sunget ferdig. Ganske morsomt innimellom, men er spent på hvordan den ender. 0 Siter
laban Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg så en del igår, og skal se resten idag eller imorgen. Så til Gabriella hadde sunget ferdig. Ganske morsomt innimellom, men er spent på hvordan den ender. Da bør du ikke lese resten av tråden. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Da bør du ikke lese resten av tråden. hehe ok. Jeg får heller bevare spenningen. .-) 0 Siter
Osiris Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Nydelig film, og han dirigenten var ufattelig sexy! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Enig! Super film, virkelig en av de bedre jeg har sett i det siste! Kan nesten måle seg med "Volver" (Å vende tilbake) som gikk på kino i høst! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hvis jeg ikke husker feil, døde han fordi han slo seg hardt i tinningen, altså en ren ulykke? Nei, han fikk hjerteinfarkt! Og derfor datt han og slo hodet sitt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.