Gå til innhold

Vedr. bruk av diagnoser i nedsettende betydning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Persille

Hei Persill! Fikk dessverre ikke med meg det du skrev som nå er slettet.

Har tenkt på deg. Kan du si kjapt (og på en slik måte at webbis er fornøyd) hvordan det gikk?

Det er nettopp det som irriterer meg nå - jeg skrev en hel del, og på grunn av én eneste linje om motpartens advokat sletter de hele innlegget, og alle svarene.

Jeg tror det gikk bedre enn forrige gang - motparten ergret på seg dommeren flere ganger, han kjeftet faktisk på dem to ganger, og det må jo være til min fordel.

Men jeg skal se om jeg kan få skrevet litt mer om det i kveld - det er flere som har etterlyst det :)

Det er nettopp det som irriterer meg nå - jeg skrev en hel del, og på grunn av én eneste linje om motpartens advokat sletter de hele innlegget, og alle svarene.

Jeg tror det gikk bedre enn forrige gang - motparten ergret på seg dommeren flere ganger, han kjeftet faktisk på dem to ganger, og det må jo være til min fordel.

Men jeg skal se om jeg kan få skrevet litt mer om det i kveld - det er flere som har etterlyst det :)

Når faller det dom i sivile ankesaker i lagmannsretten? Tar det opptil en uke?

Annonse

Fint! Håper det går din vei :-)

Annonse

Gjest Persille

Vårt ønske om å være tydelige på dette området kan neppe treffende betegnes som "paranoid" :-)

Men uansett - kan dere sende meg en kopi av innlegget? Jeg antar dere har en form for backup, og siden dere ikke svarer på mail, så tar jeg det her.

Jeg husker ikke alt jeg skrev, har ikke lyst til å skrive alt på nytt - og synes det jeg skrev var veldig beskrivende.

Og igjen; hvorfor kunne dere ikke bare slettet den ene linjen? Det var ikke akkurat så mange som ble støtt, i hvertfall ikke sammenlignet med andre ting dere lar stå.

Gjest Moderator

Men uansett - kan dere sende meg en kopi av innlegget? Jeg antar dere har en form for backup, og siden dere ikke svarer på mail, så tar jeg det her.

Jeg husker ikke alt jeg skrev, har ikke lyst til å skrive alt på nytt - og synes det jeg skrev var veldig beskrivende.

Og igjen; hvorfor kunne dere ikke bare slettet den ene linjen? Det var ikke akkurat så mange som ble støtt, i hvertfall ikke sammenlignet med andre ting dere lar stå.

Din mail ble besvart tidligere i kveld.

Du har det visst tøft for tiden. 'Skriv det av deg', sier noen. Men jeg tror ikke de mener vi skal legge det ut på nettet.

Jeg tror på det terapeutiske i det å skrive ned sine opplevelser, tilbakeblikk ol. I gamle dager skrev man dagbok.

Skriver du til nettet synes jeg det skal være lov å omtale sin (anonyme) livspartner som en 'czisofren psykopat' ol. For alle tenker jo sitt.

Det blir noe totalt annerledes når man begynner å gi karakteristikker til de som deltar i debatten her på DOL.

Om alle kunne la være med å svare på slike innlegg, så hadde de kanskje blitt færre?

Gjest Persille

Du har det visst tøft for tiden. 'Skriv det av deg', sier noen. Men jeg tror ikke de mener vi skal legge det ut på nettet.

Jeg tror på det terapeutiske i det å skrive ned sine opplevelser, tilbakeblikk ol. I gamle dager skrev man dagbok.

Skriver du til nettet synes jeg det skal være lov å omtale sin (anonyme) livspartner som en 'czisofren psykopat' ol. For alle tenker jo sitt.

Det blir noe totalt annerledes når man begynner å gi karakteristikker til de som deltar i debatten her på DOL.

Om alle kunne la være med å svare på slike innlegg, så hadde de kanskje blitt færre?

Det er vel ingen som har gitt karakteristikker til noen som har skrevet her?

Innlegget ble slettet fordi jeg skrev noe negativt om motpartens advokat - som ikke frekventerer DOL etter hva jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...