Gå til innhold

Hei alle sammen!

Anbefalte innlegg

Gjest lysivente

Hei alle sammen!

Jeg håper dere som er faste brukere av dol vil fortsette å være her til tross for den kritikken som er kommet og den ubehagelige opplevelsen såm var forleden.

Jeg har fulgt dere på dol i ca 2 år nå, men har ikke selv sendt innlegg mer enn en 2-3 ganger. Har ikke skrevet under samme nick disse gangene, men nå skal jeg prøve å bli fortrolig med dette om jeg skal skrive igjen.

Følte jeg aldri fant det rette nicket.

Det å få lese deres innlegg har gjort at jeg forstår meg selv bedre og dermed har fått en litt lettere hverdag.

Det har vært en stor trøst i de tunge periodene.

Derfor vil jeg takke dere "den harde kjærne" for å få ta del i deres tanker og følelser.

Kanskje jeg i fremtiden vil bruke dol litt mere aktivt.

Vær stolt av dere selv og det dere faktisk bidrar med til de som ikke er fult så aktive her inne.

Stå på, jeg ønsker dere alt godt:)

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261108-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Det var skjønt å lese at noen har satt pris på det ihvertfall :-)

Jeg vet at for mange av brukerene ble dennen debatten ganske sår, ingen ønsker å utelate noen som har opplevd det samme som dem selv.

Hei jeg vil bare si at jeg synes denne debatten var urimelig, noe jeg også forsøkte å få fram.

Innskriver var ikke mottakelig for kritikk og ville bare ha gjennom sin mening. Jeg synes dere gjør en beundringsverdig jobb. All ære til dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261108-hei-alle-sammen/#findComment-2086375
Del på andre sider

Annonse

heia

så bra at du opplever det slik, ingen her vil at noen skal føle seg utenfor eller ikke velkommen.

og når man hører at noen får hjelp av andres historier, tanker og følelser, da er det håp og fremtid. det å dele med noen som vet er veien fremover..

jeg ble glad av å lese ditt innlegg, for når noen opplever det slik, er jo det helt topp..

den dagen du vil ble mer aktiv, da sier jeg bare velkommen, med åpne armer..

og det mener til alle sammen..

stå på, du er på riktig vei :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261108-hei-alle-sammen/#findComment-2086606
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...