Gjest tunge dager Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hva skal man finne på når man er sykemeldt og på rehabilitering. Synes dagene blir kjedelige og tunge. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Lese, besøke venninner, gamle tanter eller andre i familien som er hjemme på dagtid, gå turer hvis du kan, gå på cafe og sitte og glane på folk, sitte på biblioteket og lese aviser og blader, gå på museum eller kunstutstillinger, rydde i skuffer og skap hvis en har helse til det, se på TV, se på alle de DVD-filmene en ikke har rukket, kjøpe seg god lunsj og et par ukeblader og koooose seg i sofaen, kanskje be noen på besøk. 0 Siter
macika Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Lese, besøke venninner, gamle tanter eller andre i familien som er hjemme på dagtid, gå turer hvis du kan, gå på cafe og sitte og glane på folk, sitte på biblioteket og lese aviser og blader, gå på museum eller kunstutstillinger, rydde i skuffer og skap hvis en har helse til det, se på TV, se på alle de DVD-filmene en ikke har rukket, kjøpe seg god lunsj og et par ukeblader og koooose seg i sofaen, kanskje be noen på besøk. Tror jeg skal gjøre litt av det du foreslår. gode ideer! Takker ha en fin dag =) 0 Siter
Gjest noe annet Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Tror jeg skal gjøre litt av det du foreslår. gode ideer! Takker ha en fin dag =) Kanskje ta et studiekurs? Se NKI/NKS. 0 Siter
Gjest strikke kan du gjøre Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Strikke! Det er terapi både for kropp og sjel ) Og så finnes det sååå mye kult garn for tiden. Her er et sted jeg kjøper garn på nettet: www.maudsgarn.no God bedring! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det er mitt store problem også. Jeg kjeder vettet av meg hjemme. Og så blir jeg så rastløs at jeg ikke klarer å lese, følge med på tv eller høre musikk. Aner virkelig ikke hva jeg skal finne på. 0 Siter
Gjest tunge dager Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det er mitt store problem også. Jeg kjeder vettet av meg hjemme. Og så blir jeg så rastløs at jeg ikke klarer å lese, følge med på tv eller høre musikk. Aner virkelig ikke hva jeg skal finne på. Jeg har hatt tanker om å starte en nettside for dem som er hjemme på dagtid. Jeg kjeder vettet av meg jeg også. Bor du i Oslo? Jeg har planer om å melde meg på kurs og trene. Ellers blir det vel å gå tur hvis jeg føler for det og se på tv, lese aviser og selvhjelpsbøker. Jeg vet ikke hvordan jeg går frem for å starte en slik side. Tar gjerne imot råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.