Sofline Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg glemte alt om barnelærdommen min i går da jeg stekte laks i stekepanna fordi jeg trodde det ville værre mer lettvint enn å putte den i stekeovnen. Men nå stinker kjøkkenet av laks (ikke en god lukt). Jeg lufter og lufter, men det stinker stadig. Går lukta vekk, litt som når man har laget en karryrett og det setter seg i veggene en stund, eller må jeg skure ned vegger og tak? Det sprutet ikke noe særlig fett fra panna. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Tørr kaffe i en skål, appelsinskall, eddik i en skål på benken. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Tørr kaffe i en skål, appelsinskall, eddik i en skål på benken. Alt på en gang, eller bare et forsøk av gangen? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Alt på en gang, eller bare et forsøk av gangen? Sett alt sammen litt rundt omkring. Fiskavfall må ut av huset rett etter et fiskemåltid. Søppelbøtta rengjøres med klorin. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Sett alt sammen litt rundt omkring. Fiskavfall må ut av huset rett etter et fiskemåltid. Søppelbøtta rengjøres med klorin. Avfallet bar jeg ut rett etter middagen. Men når jeg steker laksen i stekeovnen pleier jeg ikke få dette problemet. Da lukter det ikke dagen etter. Jeg prøver tipsene dine. Skal appelsinskall og kaffe også bare stilles i en skål? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Avfallet bar jeg ut rett etter middagen. Men når jeg steker laksen i stekeovnen pleier jeg ikke få dette problemet. Da lukter det ikke dagen etter. Jeg prøver tipsene dine. Skal appelsinskall og kaffe også bare stilles i en skål? Sett det i hver sine skåler. Lukter det av stekepanna? Da strør du kaffe i den, og evt sette på et lokk. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Sett det i hver sine skåler. Lukter det av stekepanna? Da strør du kaffe i den, og evt sette på et lokk. Takk for tips! *ut og kjøpe kaffe* 0 Siter
Mista nikket Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Neste gang du steker fisk, bruk litt sammalt hvete på den.Da blir det omtrent ikke lukt 0 Siter
Sofline Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Neste gang du steker fisk, bruk litt sammalt hvete på den.Da blir det omtrent ikke lukt Det tror jeg ikke blir godt på laks, eller...? Når jeg steker annen fisk er det ikke noe problem med lukt. Jeg tror neppe jeg vil steke laks i panna igjen. Den smaker bedre når den har vært i ovnen uansett. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det tror jeg ikke blir godt på laks, eller...? Når jeg steker annen fisk er det ikke noe problem med lukt. Jeg tror neppe jeg vil steke laks i panna igjen. Den smaker bedre når den har vært i ovnen uansett. Jeg strør litt over fisken, synes ikke jeg merker noen forskjell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.