mally Skrevet 29. april 2001 Del Skrevet 29. april 2001 Kroppen verker og er veldig urolig. Jeg føler jeg blir gal. Jeg får ikke fred . Det verker i alle mine muskler.- Jeg er så stiv. Or ker ikke mer. Jeg gir opp. Hva er vitsen. Jeg gråter over min elendighet. Hele meg verker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26117-orkerikke-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zab Skrevet 30. april 2001 Del Skrevet 30. april 2001 Hej.. Kjenner igjen endel av dette... Du skriver ikke så veldig detaljert, så helt lett er det jo ikke å si hva det kan være.. Selv har jeg hatt lignende erfaringer med stadige febertokter, leddverk, og sterke smerter over det hele. Jeg har derfor i lange perioder gått på store mengder Somadril, ParalginForte, Voltaren, Cataflam osv... ikke så bra å starte slik fra 17årsalderen.....Ingen har vel helt funnet ut av hva det er, men det jeg selv har erfart er at det kommer noen "turer" i året der man bare har lyst til å gi opp alt... Ironisk nok er alltid en av disse turene på vårn.. (gjerne eksamenstid for mange.., også for deg? )ekstra stress kan jo medføre endel problemer.. svar meg gjerne om du vil si mer om dine problemer, beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg noe videre akkurat nå... (sitter vel nesten selv, og venter på neste "tur"..) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26117-orkerikke-mer/#findComment-107652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi Skrevet 30. april 2001 Del Skrevet 30. april 2001 Det kan være mange forskjellige årsaker til smerter i kroppen. Du gråter og "orker ikke mer". Blir du deprimert fordi du verker så mye, eller er smertene dine et symptom på en depresjon som gir muskelsmerter. Det er selvsagt umulig for meg å svare på, men jeg håper du tar med deg disse problemene til en lege som kanskje kan hjelpe deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26117-orkerikke-mer/#findComment-107793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mally Skrevet 1. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2001 Hej.. Kjenner igjen endel av dette... Du skriver ikke så veldig detaljert, så helt lett er det jo ikke å si hva det kan være.. Selv har jeg hatt lignende erfaringer med stadige febertokter, leddverk, og sterke smerter over det hele. Jeg har derfor i lange perioder gått på store mengder Somadril, ParalginForte, Voltaren, Cataflam osv... ikke så bra å starte slik fra 17årsalderen.....Ingen har vel helt funnet ut av hva det er, men det jeg selv har erfart er at det kommer noen "turer" i året der man bare har lyst til å gi opp alt... Ironisk nok er alltid en av disse turene på vårn.. (gjerne eksamenstid for mange.., også for deg? )ekstra stress kan jo medføre endel problemer.. svar meg gjerne om du vil si mer om dine problemer, beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg noe videre akkurat nå... (sitter vel nesten selv, og venter på neste "tur"..) Hei Zab ! Det var ikke så utfyllende det jeg skrev fordi jeg bare var så fortvilet. Når man ikke har noen å dele det med, er jo dette en måte å få det ut på. Jeg er så utrolig lei av denne stive kroppen min. Den uroen jeg i tillegg får kan til tider gjøre meg sprø. Søndag tok jeg 6 Somadril uten at det hjalp. Først da jeg til slutt sovna og våknet etter en time var irritasjonen i musklene borte. Stiv og verkende er jeg støtt og stadig. Vet ikke om det er stadige depresjoner som gjør meg anspent, eller det er senvirkning av polio som barn. Takk iallefall for at du ville dele noen erfaringer med meg. Ble igrunnen paff da jeg så at det var svar til meg både fra deg og lege. Så rart at du har fått så mange slike medisiner. Jeg synes det er et kjempetiltak å mase på legen om smertestillende. Men egentlig er det jo det eneste de kan tilby. Har spurt om jeg kan få en utredning på sykehus for polioen, men han virker lite villig. Kunne jo være greit å få en diagnose. Jeg føler virkelig at jeg går på akkord med meg selv de dagene jeg på bruke alle mine krefter for å tvinge meg til jobben. Føler veldig at jeg har orket mer i livet enn jeg egentlig har kapasitet til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26117-orkerikke-mer/#findComment-108000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zab Skrevet 1. mai 2001 Del Skrevet 1. mai 2001 Hei Zab ! Det var ikke så utfyllende det jeg skrev fordi jeg bare var så fortvilet. Når man ikke har noen å dele det med, er jo dette en måte å få det ut på. Jeg er så utrolig lei av denne stive kroppen min. Den uroen jeg i tillegg får kan til tider gjøre meg sprø. Søndag tok jeg 6 Somadril uten at det hjalp. Først da jeg til slutt sovna og våknet etter en time var irritasjonen i musklene borte. Stiv og verkende er jeg støtt og stadig. Vet ikke om det er stadige depresjoner som gjør meg anspent, eller det er senvirkning av polio som barn. Takk iallefall for at du ville dele noen erfaringer med meg. Ble igrunnen paff da jeg så at det var svar til meg både fra deg og lege. Så rart at du har fått så mange slike medisiner. Jeg synes det er et kjempetiltak å mase på legen om smertestillende. Men egentlig er det jo det eneste de kan tilby. Har spurt om jeg kan få en utredning på sykehus for polioen, men han virker lite villig. Kunne jo være greit å få en diagnose. Jeg føler virkelig at jeg går på akkord med meg selv de dagene jeg på bruke alle mine krefter for å tvinge meg til jobben. Føler veldig at jeg har orket mer i livet enn jeg egentlig har kapasitet til. Hei! Hyggelig å høre fra deg igjen. Vet ikke helt om dette er helt ok, men om du er interessert kan du prøve å sende meg en mail på : [email protected] Høres ut som om vi har endel like symptomer/reaksjoner så om du er interessert i å prøve å finne litt ut av dette er det hyggelig om du svarer, er selv spent på om du kommer frem til noe nytt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26117-orkerikke-mer/#findComment-108006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.