Gjest Brukermedvirkning Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hvilken ideologi og hva innebærer begrepet brukermedvirkning? Skjønner det har noe med at en person skal være med på å bestemme selv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det er bare tull for ingen gjør som du vil uansett. Det er kun på papiret... 0 Siter
Debra-irl Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det er bare tull for ingen gjør som du vil uansett. Det er kun på papiret... Men hvis du blir innvilget en assistent. Er det ikke meningen at du i samarbeid med assistenten blir enige om når vedkommende skal assistere deg? Det fikk jeg inntrykk av. For noen vil/ trenger ass til kveldsaktiviteter, andre ganger til følge til lege/ behandling. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Men hvis du blir innvilget en assistent. Er det ikke meningen at du i samarbeid med assistenten blir enige om når vedkommende skal assistere deg? Det fikk jeg inntrykk av. For noen vil/ trenger ass til kveldsaktiviteter, andre ganger til følge til lege/ behandling. Assistenten er det eneste jeg styrer sjøl. Resten har jeg stort sett skreket meg til, men hva med de fleste andre som ikke orker. Jeg har individuell plan også, ingen møter opp på møtene og hvis de kommer så har de ikke gjort det de skulle gjøre som vi ble enige om forrige møte for 6 mnd siden. De har stort sett glemt det eller ikke synes det er så viktig. 0 Siter
fresja Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Men hvis du blir innvilget en assistent. Er det ikke meningen at du i samarbeid med assistenten blir enige om når vedkommende skal assistere deg? Det fikk jeg inntrykk av. For noen vil/ trenger ass til kveldsaktiviteter, andre ganger til følge til lege/ behandling. Her står en del om brukerstyrt personlig assistanse, skrevet av en ei som er fornøgd med ordningen: http://www.irisdata.no/siri/bpa.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.