willow Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 ja, jeg gjorde det i fjor. det verste var at jeg var "venn" med hu som takka nei. "vennskapet" (som forresten var ganske overfladisk in the first place) ble aldri det samme etter at hu sa de hadde ringt henne først, og jeg reagerte med å bli såret fordi hu gadd å fortelle meg det. det var en liten nrk-jobb, som jeg fortsatt har, og som jeg er superglad for at ble min. men med tanke på min historie med å være second best, så taklet det at hu fortalte meg at de ringte hu først (arbeidsgiver har aldri fortalt dette) som rimelig ekkelt. 0 Siter
petter smart Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Snakk om å ha høye tanker om seg selv. De færreste er aller best i alt. Du bør innse at du ikke er best i alt heller. Du er nr 2, dvs at en annen person kanskje har en bedre utdannelse eller mer erfaring. Det er jo en ærlig sak. Det sier lite om deg som person. De mener uansett at du er kvalifisert og hadde ikke tilbudt deg jobben om de ikke ønsket å ha deg og mente du kunne gjøre jobben. Tar jeg feil om jeg antar at du er en kvinne? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hvis du sier nei til en jobb du ønsker pga stolthet, er ikke stoltheten det største problemet ditt. 0 Siter
Patsi Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ja, hvis det var en jobb jeg hadde ordentlig lyst på så :-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Om du har lyst på jobben - hvorfor i all verden ikke?? Vis så at du er en nr. 1 i ettertid:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.