Gjest Pontiac Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Du har ikke tilgang til å vise denne siden Det kan være at sikkerhetsinformasjonen du har angitt, ikke gir deg tilgang til denne mappen eller siden. -------------------------------------------------------------------------------- Hvis du mener at du skulle kunne vise denne mappen eller siden, kontakter du Web-området ved å bruke e-postadressen eller telefonnummeret som står på hjemmesiden for www.xxxxx.com. Du kan klikke Søk for å se etter informasjon på Internett. HTTP-feil 403 - Forbudt Internet Explorer Dette er beskjeden som kommer opp når jeg skal inn på en siden som er oppgitt i en bok vi har kjøpt. Det er flere andre sider i boken som virker. Det er ikke satt passord eller medl.skap. Har vanlig sikkerhet på maskinen, har satt sikkerheten noe lavere for å prøve. Har ikke problemer med andre sider. Hva er feil da? Takk for info. 0 Siter
citoyen Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Dette er en feil som ligger på serveren, og har ingenting med din maskin å gjøre. Du må kontakte eierne av nettstedet for å finne ut hva problemet er. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Dette er en feil som ligger på serveren, og har ingenting med din maskin å gjøre. Du må kontakte eierne av nettstedet for å finne ut hva problemet er. Takker citoyen. Fant ut at ved å legge til en "s" slik at adressen ble i flertall, det var skrevet feil i boka ant, så kom vi inn. Men det var en "spesiell" feilmelding som jeg ikke tror jeg har fått noen gang før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.