Åsemor Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Vi er 4 brukere som deler en internettlinje, og av og til tror jeg av de andre bruker så mye av kapasiteten at det nesten ikke blir igjen noe til meg. Går det an å få det til sånn at vi får like stor andel av linja hver? Eller at pcene er i prioritert rekkefølge når kapasiteten blir liten? Har ikke mulighet til å oppgradere linja heller, pga kablene inn til huset eller noe sånn... Bor på bondelandet, så sånn er det her. 0 Siter
Gjest laster de ned? Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Kanskje de laster ned ting og det tar opp mye "plass". 0 Siter
citoyen Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det går an å gjøre. I så fall må det puttes inn en ruter med støtte for båndbreddebalansering der linjen kommer inn i huset, før den fordeles til de enkelte. Jeg har ikke oversikt over hva som er på markedet av slike dingser, eller hva de koster. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Det går an å gjøre. I så fall må det puttes inn en ruter med støtte for båndbreddebalansering der linjen kommer inn i huset, før den fordeles til de enkelte. Jeg har ikke oversikt over hva som er på markedet av slike dingser, eller hva de koster. Ok, tusen takk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Kanskje de laster ned ting og det tar opp mye "plass". Ja, det er nok ikke bare vanlig surfing som tar opp hele linja nei. Men det føler jeg at jeg ikke har noe med egentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.