Gjest bør jeg gå til legen? Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har de siste par ukene hatt en hoste som har forverret seg, den kommer liksom veldig dypt fra lungene (jeg pleier ikke hoste så dypt). Kan ikke helt forklare det. Har ikke feber, men vondt i halsen. Periodevis snørrete og vondt i hodet /ørene. Men hosten er verst. Hva kan det være? 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hoster du i tillegg opp farget slim, så bør du gå. Generelt sier man at hoste over to uker skal sjekkes av lege... Ja, gå til kontroll du. 0 Siter
flisa Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Sånn har jeg også - gubben,og yngstemann .Jeg skal til legen igjen på torsdag -er sykemeldt. Føles som jeg har astma omtrent. 0 Siter
scara Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 kikhoste ?? Gå til lege å få tatt blodprøve, så får du svar iløpet av en uke. God bedring !! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.