Gjest friend of friend Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg fikk følgende mail av en bekjent: "Jeg bruker et spamfilter, og det gjør sikkert du også. Jeg har hvitelistet deg for å være sikker på at jeg får all e-post du sender meg. Det hadde vært flott om du ville hviteliste meg i spamfilteret ditt. Hvis du ikke har et spamfilter, anbefaler jeg SPAMfighter. Det er et gratis spamfilter til Outlook og Outlook Express. Filteret kan hentes gratis her: http://www.spamfighter.com/Pro " Kan jeg stole på at dette er en ekte mail fra min bekjente, eller kan det være en virus som sender seg selv? Vil gjerne være sikker før jeg trykker på linken. 0 Siter
birdie Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Ja, denne kan du stole på; den er Microsoftsertifisert og fikk 5 kuer av 5 mulige hos Tucows. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg hadde aldri trykket på den der lenka der. Stoler overhode ikke på sånt via nettet jeg. Og så har jeg aldri hatt virus på pc'n heller. 0 Siter
citoyen Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Ja, dette programmet er trygt. Men det er lurt av deg å være på vakt og undersøke før du laster ned, når du får slike mailer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.