Gjest johojo Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har nettopp (ca 12 desember) signert en ny arbeidsavtale om økt stilling. Vil stillingen være økt fra den dagen jeg signerte da? (jeg jobber mer enn stillingen sier og må føre på timeliste de timer jeg har utenom de faste) 0 Siter
Sofline Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hvis det ikke står i kontrakten, er det nok enklest å spørre arbeidsgiveren din. :-) 0 Siter
Gjest johojo Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det burde stå i kontrakten Ja, men jeg har forlagt den Har letet ska du vide. Jeg får ringe dem i morgen jeg. 0 Siter
Gjest johojo Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hvis det ikke står i kontrakten, er det nok enklest å spørre arbeidsgiveren din. :-) Jeg har lett i flere dager etter den, nååå fant jeg den. Måtte sjekke et skap en gang til bare. Topp, ble fast i økt stilling fra 1.12 faktisk. Unnskyld bryderiet.......... 0 Siter
Sofline Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har lett i flere dager etter den, nååå fant jeg den. Måtte sjekke et skap en gang til bare. Topp, ble fast i økt stilling fra 1.12 faktisk. Unnskyld bryderiet.......... Ikke noe å unnskylde for... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.