dione1 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Takk! Det du skriver skal jeg huske på neste gang. Klem Jeg har hatt det du beskriver ganske mange ganger. Jeg blir helt nummen i hele kroppen, føles som om jeg visner bort. Nummenheten går som regel raskt over. noen ganger bare et par sekunder, andre ganger noen minutter. Men redselen og skjelvingene kommer etterpå, og for ikke å snakke om hjertebanken. Det er grusom. Har hatt mange anfall, mage små, fordi jeg tror jeg er på tur til å få anfall, og så blir jeg nummen bare av redsel, men så oppdager jeg at jeg ikke får noe anfall, og slapper av igjen. Jeg klarer av og til å stoppe det selv, da forsvinner nummenheten som sagt etter et par sekunder. Men 2 ganger har det vart i flere minutter. Grusomt, men mest sannsynlig ikke farlig. Men det er ekkelt, er helt overbevist over at jeg skal dø. Jeg vil flykte, roper "hjelp meg". Kliper meg selv i huden, men kjenner at jeg er helt nummen. foferdelig! er så forbanna vanskelig vanskelig å være fornuftig under slike anfall:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261272-panikkangst/page/2/#findComment-2094598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.