Deanna Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 jeg går på pencilinkur på grunn av nyrebekkenbetennelse.I dag kjenner jeg meg bedre og jeg har ikke noe særlig smerter lenger. Kan jeg dra på trening. Har ikke lyst å komme helt ut av det når jeg var kommet så godt igang 0 Siter
Babette Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Nei. Ikke først og fremst p.g.a. antibiotikaen, men fordi du har en betennelse i kroppen. Den trenger ro. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Høres ut som en utrolig dårlig ide. Nope. Du kan ikke trene. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Du må la kroppen hvile, slik at nyrebekkenbetennelsen blir skikkelig borte. Så ta det med ro inntil videre, det er mitt råd. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Nei. Du skal holde deg i ro når du er syk under halsen. :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Det bør du ikke gjøre. Du bør vente til antibiotikakuren er helt over før du trener. Kroppen trenger all den energien og det overskuddet den har til å arbeide mot betennelsen, og trening vil svekke dette. Hvis du ikke orker å sitte inne, så ta deg heller en rooolig spasertur i stedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.