Gjest den lille Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Har i de siste tre dagene vært veldig uvel i magen,det er på en måte ømt og kjennes ut som en form for mageknipe.har i tillegg fått ømme bryster og var først usikker på om jeg var gravid men en test viste at jeg ikke var det.Går på p-piller men det har vært mye ustabilt i "systemet" fordi jeg begynte på et nytt merke.har ikke hatt det sånn her før,og det vil ikke gi seg heller.burde jeg eventuelt ta en ny test?tenkte jeg hadde fått noe magevirus,men hvorfor i all verden er jeg øm i brystene?kan dette være en eventuell bivirkning av p-pillene som jeg plutselig har fått? 0 Siter
Gjest god bedring Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det kan kanskje være de pillene. Har du hatt det slik i magen før? Du kan ta en ny test om du ikke får mensen, eller du kan høre med legen din. 0 Siter
Gjest den lille Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det kan kanskje være de pillene. Har du hatt det slik i magen før? Du kan ta en ny test om du ikke får mensen, eller du kan høre med legen din. har ikke vært sånn før nei....sist mens/blødning jeg hadde var i november ca.. huff blir litt bekymra.. 0 Siter
Gjest god bedring Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 har ikke vært sånn før nei....sist mens/blødning jeg hadde var i november ca.. huff blir litt bekymra.. Du får ta en ny test og se. Opplever du mye stress for tiden? Det kan kanskje også spille inn. 0 Siter
Gjest den lille Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Du får ta en ny test og se. Opplever du mye stress for tiden? Det kan kanskje også spille inn. får gjøre det... jo er en del stressa,har en stressende jobb og er mye uroli i kroppen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.