Gjest misfornøyd bruker Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Har nettopp skiftet leverandør av bredbånd. Men får ikke hastigheten vi er lovt, bare ca halvparten. Funker det slik at det fysisk er samme linje vi bruker, selv om leverandøren er forskjellig? Hvis vi hadde f.eks 4Mb linje før, hvorfor får vi ikke det nå? Vi bor rimelig sentralt i en større by, så hvorfor vi får sneglehastighet skjønner jeg ikke. "Koblingsboksen" er også like ved huset vårt, i tilfelle avstander har noe å si. Hvis det ikke bedrer seg håper jeg at jeg har rett til å si opp abonnementet, selv om det er bindingstid 0 Siter
Gjest misfornøyd bruker Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hva sier leverandøren, da? Ikke lenge siden vi byttet, så jeg har snakket med dem bare en gang. Da prøvde de å justere opp hastigheten, så skulle jeg se an noen dager om hastigheten ble raskere og lå stabil. Linja ble ørlitt raskere, men langt fra det vi er lovet. Jeg prøver å lære meg litt så jeg har noe å argumentere med når jeg skal ringe og klage 0 Siter
citoyen Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ikke lenge siden vi byttet, så jeg har snakket med dem bare en gang. Da prøvde de å justere opp hastigheten, så skulle jeg se an noen dager om hastigheten ble raskere og lå stabil. Linja ble ørlitt raskere, men langt fra det vi er lovet. Jeg prøver å lære meg litt så jeg har noe å argumentere med når jeg skal ringe og klage Får dere ikke hastigheten dere betaler for, så skal dere selvsagt ha prisreduksjon 0 Siter
Gjest Jobber innen bredbånd Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ta kontakt med leverandøren, de vil måle signalene. Dersom det er feil sender de mest sannsynlig en tekniker. Hastighetsproblemer kan jo ligge på maskinen også da... Ta en virus sjekk osv før du får en tekniker på besøk så du ikke blir belastet. 0 Siter
Gjest kjøkkenvekta Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hvis du hadde høyere hastighet tidligere, så er det klart at ny leverandør ikke kan si at det er linjen til deg som er for dårlig. Mål hastigheten over noen dager, noter og ta kontakt med leverandøren 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.