Gjest NurseNovel Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Familien gikk tur i ettermiddag, og der, midt på veien, hoppet det en frosk! Den hoppet riktignok i så fort som man skulle forventet av en frosk, men så er det jo _januar_ Bor i Akershus forresten:) 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 De er jo vekselvarme dyr...så det er vel mulig...i og med at det er så mildt...Men har ikke sett noen selv da... Men tusenfryd på plenen har vi på lekeplassen :-) Og katten var i løpetiden før jul....Er ikke det litt tidlig også? 0 Siter
ihlie Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 vi fant en stor levende veps 6 januar i år. 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 De er jo vekselvarme dyr...så det er vel mulig...i og med at det er så mildt...Men har ikke sett noen selv da... Men tusenfryd på plenen har vi på lekeplassen :-) Og katten var i løpetiden før jul....Er ikke det litt tidlig også? Det tenkte jeg ikke på, at de er vekseldyr, men det har du vel rett i:) Hadde bare ikke forventet å se frosk i januar liksom:) Katter og løpetid har jeg _null_ peiling på altså 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 vi fant en stor levende veps 6 januar i år. Akkurat, det er sånt man overhodet ikke forventer seg av årstiden:) 0 Siter
Sofline Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 De er jo vekselvarme dyr...så det er vel mulig...i og med at det er så mildt...Men har ikke sett noen selv da... Men tusenfryd på plenen har vi på lekeplassen :-) Og katten var i løpetiden før jul....Er ikke det litt tidlig også? Katter har løpetid to ganger i året. Det har ikke nødvendigvis med årstiden å gjøre, tror jeg. 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Katter har løpetid to ganger i året. Det har ikke nødvendigvis med årstiden å gjøre, tror jeg. Fant svaret her: "Løpetid: 5-8 dager. Løpetiden gjentar seg hos noen katter med 2 til 3 ukers mellomrom gjennom hele året. Mange katter løper kun 2 til 3 ganger i året og da først og fremst på våren." 0 Siter
frosken Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har selvfølgelig fått meg skritt-teller jeg som alle andre, og derfor var jeg ute en tur. 0 Siter
frosken Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Du får spørre ho sjøl, hvor ho bor Hørte du ikke at hun hadde sett meg i Akershus da? Hmmm... men denne helgen var jeg jo på fjellet, så kanskje det var en annen frosk de så. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Fant svaret her: "Løpetid: 5-8 dager. Løpetiden gjentar seg hos noen katter med 2 til 3 ukers mellomrom gjennom hele året. Mange katter løper kun 2 til 3 ganger i året og da først og fremst på våren." Men det blir jo født kattunger året rundt, så... :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har selvfølgelig fått meg skritt-teller jeg som alle andre, og derfor var jeg ute en tur. Hehe... :-) 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har selvfølgelig fått meg skritt-teller jeg som alle andre, og derfor var jeg ute en tur. Men du hadde så slappe hopp? Ikke likt deg det:) 0 Siter
frosken Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Men du hadde så slappe hopp? Ikke likt deg det:) Vondt i ryggen for tiden :-( Også kan du jo ikke forvente så høye hopp sånn rett etter jul! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.