Gjest lurer på det, takk for svar Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det er tre på en tommel og to andre steder på den hånden (en inni håndbaken). På den andre hånden er det også tre prikker ved en knoke og en bak en finger, og det er to under en fot. Det er også ca 5 røde prikker på magen, men de er mer prikker og ikke "blemmer" (de er små og det er ikke væske i de). Hva kan det være? Jeg kjenner litt når jeg tar på de, vanskelig å forklare. 0 Siter
Gjest Mor til Oliver Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hei.Har ikke noe godt svar, men det hender jeg har det samme på hendene.Noen små nupper som av og til kan se ut som blemmer.Legen trodde først det var herpes, men så sa han at det ikke var det.Ikke godt og si hva det kan være :-) Hilsen 0 Siter
punkyB Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Kan det være Lichen ruber planus ? http://www.hudlegekontoret.no/kategorier/sykdommer/lichen_ruber_planus 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Kan det være brannkopper? Jeg hadde noen slike blemmer. Det begynte med èn og så spredde de seg. Mine vokste og ble store og fyllt med væske og var vonde, men der finnes flere typer brannkopper. Noen er små og er ikek fyllt med væske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.