Gjest pricky Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Jeg vil ha ferskenhud på rompa. Men sliter med kviser og prikker, den ser ikke spesielt lekker ut. De kan være ganske vonde også. Jeg asker med Clearasil når jeg dusjer, men merker ingen forskjell. Har ikke lyst å smøre så mye, siden det blir klamt når jeg får på klær. Hva gjør jeg da? 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Kanskje du kunne prøve et body-scrub-produkt og deretter ta på et desinfiserende rensevann som inneholder litt alkohol, slik at du tørker ut kvisene. Når kvisene er borte kan du smøre med body-lotion? Da får du sikkert baby-hud:) 0 Siter
matildes mor Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Kjøp deg en god skrubb krem for kroppen og skrubb både rumpe og kropp. Eller bruk en skikkelig god hampvott og skrubb og smør deg inn med god krem etterp Det er ikke bare huden i fjeset som trenger pleie. 0 Siter
Idéfix Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 DU MÅ SKRUBBE. Ingenting er som sukker, salt eller kaffegrut på kroppen. Det er billig og VEL så bra som noe dyrere. Invester heller i en deilig krem. Får du ikke silkemyk rompe da, så vet ikke jeg... 0 Siter
Liliaceae Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 DU MÅ SKRUBBE. Ingenting er som sukker, salt eller kaffegrut på kroppen. Det er billig og VEL så bra som noe dyrere. Invester heller i en deilig krem. Får du ikke silkemyk rompe da, så vet ikke jeg... Har MANGE ting ved meg selv jeg er misfornøyd med. Men har tilgode å måtte SKRUBBE rumpa mi for urenheter. *grøsser* Kanskje rumpa mi er glatt fordi den alltid er så kald??? 0 Siter
willow Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 det du kan gjøre er å lage din egen skrubb. dette gjør du ved å blande olivenolje og havsalt. best resultat får du om du velger den mest naturlige oljen og saltet. knus saltet, så "kulene" ikke blir så store. saltet trekker urenheter ut fra huden, og oljen tilfører fukt. sitrusfrukter er også veldig bra for uren hud, så om du spiser litt slikt (mer enn vanlig) og drikker litt mer vann, så ordner det seg sikkert. god hud har også mye med kosthold å gjøre. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 DU MÅ SKRUBBE. Ingenting er som sukker, salt eller kaffegrut på kroppen. Det er billig og VEL så bra som noe dyrere. Invester heller i en deilig krem. Får du ikke silkemyk rompe da, så vet ikke jeg... Hva i alle dager; kaffegrut og sukker? Funker det? 0 Siter
Idéfix Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hva i alle dager; kaffegrut og sukker? Funker det? Jepp! Det funker flott, ja! Bruker det selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.