Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kryss de nå! Har funnet verdens fineste leilighet, nærmt både venner og jobb og behandling. Deilig, lys, utsikt! Plass! Og fint å gå tur.

Tenk om jeg kan komme meg ut av dette "hølet" til et sånt sted! Vekk fra alt som minner. Men da må ikke budrunden ta av..

*håpehåpehåpehåpe*

*kryssekryssekryssekrysse*

+ en dæsj *trippeutålmodig*

Fortsetter under...

Jeg krysser fingrene for at det er min leilighet du har vært å kikket på, og at du i morgen kommer til å legge inn et skikkelig bud som jeg sier ja til....

Og så blir vi begge lykkelige:-)

:)

Da krysser jeg for deg og, enten den er din eller ikke!

Det MÅÅÅÅÅ gå bra!

Jeg har sendt ut røyksignaler til alle boligeiere i distriktet, og sagt at de bare må si YES-YES-YES til deg, og NO-NO-NO til alle de andre dumingene. Bort med dem.

Nå er det SKAL sin tur!

Good luck, nå vender vinden!!!

Klem

Annonse

Det MÅÅÅÅÅ gå bra!

Jeg har sendt ut røyksignaler til alle boligeiere i distriktet, og sagt at de bare må si YES-YES-YES til deg, og NO-NO-NO til alle de andre dumingene. Bort med dem.

Nå er det SKAL sin tur!

Good luck, nå vender vinden!!!

Klem

Takk bibbs!!!!!

*smask*

javelda1365380927

Tusen takk for alle kryss og røysignaler! Men den var visst ikke min.. :(

Men neste gang.. *håpe*

ææææsj, så dumt! Svarte ååÅ!

*sukker tungt*

Men vit at det dukker opp flere gobiter, og en SKAL bli din Skal!

God klem og go natt fra meg.

Annonse

Det var da som pokker!

Håper imidlertid det dukker noe like fristende opp snart...

....husk; det ordner seg for kjekke jenter ;)

Takk! Har lagt inn bud på en annen, ikke like fin, men fin og i samme område. For sliten til å være spent, men håpe gjør jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...