Gå til innhold

vet ikke helt hva som skjer...

Anbefalte innlegg

Har hatt en pause en stund nå fra gjørmegravinga, trengte det virkelig. Har prøvd å få pause fra hele psykehussystemet, men de vil at jeg skal dra dit og heller være useriøs.

Men nå...tenker ikke så mye spesielt på overgrepene, men er så sint, amper, sur, gretten etc vet ikke hvor jeg skal gjøre av alt sinnet ( om det er det...) Gråten er langt opp i halsen, men vet ikke hvorfor. Ingen fb, ingen minner, bare masse følelser uten sammenheng.

Jeg vil jo være glad! Ha en pause fra dritten, fra gråtinga.

De sier jeg kan kjefte på dem, ta ut sinnet mitt på dem, men kan jo ikke det, de er jo bare snill med meg, de fortjener ikke å bli verbalt kappet hodet av. Dessuten tror jeg at jeg bryter sammen om jeg i det hele tatt sier noe nå til noen.

*kjempefrustrert*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261418-vet-ikke-helt-hva-som-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Står i avisa at flyplassen her har trøbbel med otere...kanskje tigergutt vil flytte inn hos dem? men da blir det fellingstillatelse, kanskje på tigergutt også

Fysjom! Det kan vi ikke ha noe av! nei, han må få bo hos deg isåfall! Han er vant til klør..

Jeg tror disse følelsene må ut. Finn noe å rase på, sofaputer e.l Gråt i bøtter og spann. Etterpå blir du deilig sliten og likegyldig. Slik virker det for meg hvertfall!

Ja...eller...vet ikke...blir jo til at man bare lukker alt inne igjen, til det eksploderer neste gang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...