Debra-irl Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 logge inn på DOL/ sjekke "svar til meg" i løpet av arbeidstiden. Ikke før jeg kommer hjem. LOVER. Er blitt Doloholiker og må nå tvangsavvenne meg selv. Så- til i kveld folkens: Ønsker dere en god dag!!! 0 Siter
astridny Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hva er nå vitsen med det da? Er det ikke derfor man jobber for å kunne bruke tiden på dol? *skjønner ingenting jeg* 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Vi får se hvor lenge det holder da ;o) 0 Siter
Gjest naboen rob. Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Det går vel fint! Men har du virkelig tid til doling på jobb? Det er vel noe som må gjøres på fritiden eller i pause....... 0 Siter
Debra-irl Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 nesten..... Det gikk nesten.... Jeg bare måtte titte LITT..... Går bedre i morgen..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 nesten..... Det gikk nesten.... Jeg bare måtte titte LITT..... Går bedre i morgen..... Lykke til sier bare jeg ;o) 0 Siter
tula Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 På jobben har jeg absolutt ingen muligheter for private sysler på pc`en! Heldigvis;) Kan tenke meg det hadde blitt en del doling i arbeidstida om jeg hadde det;) Du får bare fortsette å prøve å være sterk! Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.