Gjest catiki21 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hehe, det spiller egentlig ingen rolle om han har penger eller ikke, ikke for meg mener jeg. Han er pappa til tre også Nei det spiller ingen rolle for meg heller om de er rike eller ei. Bare synes det er litt morsomt om en hadde en rik onkel i Amerika. Litt opptatt av det når jeg studerer historie;), hehe. Jeg får virkelig sett på utvandringen til amerika nå i vår, skal ha 1650 til 1850 nå i historie. Gleder meg;)! 0 Siter
fresja Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Der jeg kommer fra var det noen som skulle med Titanic, men reisen ble utsatt fordi den ene fikk blindtarmbetennelse. Flaks for dem! Sånn flaks det var at blindtarmbetennelse stoppet de å reise med Titanic. Får håpe vedkommende overlevde blindarmoperaasjonen da. Min eneste kjødelige onkel døde etter å ha fjernet blintarmen, og det var langt senere. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Sånn flaks det var at blindtarmbetennelse stoppet de å reise med Titanic. Får håpe vedkommende overlevde blindarmoperaasjonen da. Min eneste kjødelige onkel døde etter å ha fjernet blintarmen, og det var langt senere. Jeg har ikke hørt noe om at han døde, så jeg regner med at han overlevde. Uansett reddet han i alle fall livet til reisekameratene som også utsatte reisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.