Gjest Princess Peach Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 http://www.nesteklikk.no/20070110/124014.html Jeg skjønner ikke helt problemet. Er det virkelig så vanskelig å kle seg som mann akkurat i det øyeblikket de skal gå gjennom passkontrollen? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Enig. Om man jobber som klovn eller annet som krever store endringer av utseendet så går man vel ikke slik gjennom passkontrollen - eller krever eget pass for bilde med rød nese og krølleparykk? Og - selvsagt sidestiller jeg ikke transer med klovner.. men det er jo bare utseendet det er snakk om i begge tilfellene... :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Enig. Om man jobber som klovn eller annet som krever store endringer av utseendet så går man vel ikke slik gjennom passkontrollen - eller krever eget pass for bilde med rød nese og krølleparykk? Og - selvsagt sidestiller jeg ikke transer med klovner.. men det er jo bare utseendet det er snakk om i begge tilfellene... :-) Transe er jo ikke en jobb, akkurat. Men de få minuttene de skal gjennom passkontrollen er det vel ikke så diskriminerende å ta av seg parykk og sminke? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Transe er jo ikke en jobb, akkurat. Men de få minuttene de skal gjennom passkontrollen er det vel ikke så diskriminerende å ta av seg parykk og sminke? Jeg synes ikke det, nei. :-) 0 Siter
Gjest Father Christmas Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Et pass pr person burde greie seg.Hvis det skal være to utgaver av en person bør det kun være et pass med to bilder i. På det ene bildet "utkledd" og det andre naturlig. Jeg vil ha pass med bilde av meg og av meg som julenisse. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Skulle tro det hele var en sketsj i regi Espen Eckbo. 0 Siter
muriel Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Nei, det syns jeg blir litt vel unødvendig - ihvertfall så lenge jeg fremdeles kommer gjennom kontrollen med et pass der jeg (sant å si) ser ut som en MEGET velfødd bompibjørn ) Men er det bare jeg her som er bittelitegrann nysgjerrig på hvem denne krimforfattertransen er?? *flau* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.