cathlin Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jeg går en del tur ute og har alltid med meg vannflaske. Jeg lurer på om noen vet en praktisk løsning for å bære den, når man vil ha armene fri? 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Det finnes et flaskebelte som man får kjøpt i sports-butikker. 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Finnes noen løsninger her: http://no.kelkoo.com/ctl/do/search?siteSearchQuery=flaskeholder&catId=100164013&fromform=true 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hva med en drikkesekk? http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____44604.aspx Jeg har alltid med meg en slik på tur. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Hva med en drikkesekk? http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____44604.aspx Jeg har alltid med meg en slik på tur. Den så veldig fancy ut! Takk:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Det finnes et flaskebelte som man får kjøpt i sports-butikker. Det var lurt! 0 Siter
cathlin Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Finnes noen løsninger her: http://no.kelkoo.com/ctl/do/search?siteSearchQuery=flaskeholder&catId=100164013&fromform=true Å ha den i skulderrem hadde jo vært praktisk. Kanskje jeg må strikke en flaskeholder-veske:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Baklomma? Hvis det fins veldig smale og avlange flasker hadde det vært en mulighet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hvis det fins veldig smale og avlange flasker hadde det vært en mulighet. Lommelerke? ;o) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Da jeg var på mitt mest sportye så hadde jeg sånn "ryggtaske" (samme som magetaske bare at den er på ryggen, korsryggen). Der var det plass til flaske® på sidene og så var det en lomme i midten, fikk med meg nøkler og annet småtteri jeg trengte siden jeg ikke hadde lommer på klærne. Helt genialt. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Lommelerke? ;o) Hehe, ja kanskje det var det jeg skulle hatt i stedet for.-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Å ha den i skulderrem hadde jo vært praktisk. Kanskje jeg må strikke en flaskeholder-veske:-) Men den er ikke god hvis du f.eks. skal ha den på når du jogger...hopper opp og ned :-( Jeg har ikke akkurat denne typen, men en som ligner. Tipper denne blir på samme måten.. Til turgåing er den nok ypperlig! 0 Siter
cathlin Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Da jeg var på mitt mest sportye så hadde jeg sånn "ryggtaske" (samme som magetaske bare at den er på ryggen, korsryggen). Der var det plass til flaske® på sidene og så var det en lomme i midten, fikk med meg nøkler og annet småtteri jeg trengte siden jeg ikke hadde lommer på klærne. Helt genialt. Smart. Skjønner ikke hvordan jeg har "glemt" å tenke på sekk. Kanskje fordi jeg har sett for meg at de er for store. Takk for tipset:-) Må sjekke ut sportsbutikker. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Smart. Skjønner ikke hvordan jeg har "glemt" å tenke på sekk. Kanskje fordi jeg har sett for meg at de er for store. Takk for tipset:-) Må sjekke ut sportsbutikker. Sekk er også vel og bra, men jeg følte meg mer "fri" med ryggtaska. Slapp å bli svett og klam på ryggen og. Ja, sjekk ut sportsbutikker, god plan. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Men den er ikke god hvis du f.eks. skal ha den på når du jogger...hopper opp og ned :-( Jeg har ikke akkurat denne typen, men en som ligner. Tipper denne blir på samme måten.. Til turgåing er den nok ypperlig! Det er sant. Blir stødigere hvis den er ordentlig festet til kroppen. Jogger ikke, men går ganske fort. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Sekk er også vel og bra, men jeg følte meg mer "fri" med ryggtaska. Slapp å bli svett og klam på ryggen og. Ja, sjekk ut sportsbutikker, god plan. Jepp:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Det er sant. Blir stødigere hvis den er ordentlig festet til kroppen. Jogger ikke, men går ganske fort. Ja, jeg irriterer meg grønn over den saken min.. Holder på den når jeg jogger. 0 Siter
Gjest lime_peach Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg lurte akkurat på det samme, så jeg kjøpte meg ei flat vannflaske til 7,- på Clas Ohlson =) 0 Siter
cathlin Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Jeg lurte akkurat på det samme, så jeg kjøpte meg ei flat vannflaske til 7,- på Clas Ohlson =) Høh...Verden er i utvikling skjønner jeg;) Takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.