nafse Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jeg vet at 6 står for noe som: "viser fremragende evne og innsikt i faget bl.a Men finnes et sted hvor jeg kan finne disse forklaringene? 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 6- Fremragende prestasjon som klart utmerker seg. Viser stor grad av selvstendighet. 5- Meget god prestasjon som ligger over gjennomsnittet. Viser evne til selvstendighet. 4- God Gjennomsnittlig prestasjon som er tilfredsstillende på de fleste områder. 3- Prestasjon under gjennomsnittet, med en del vesentlige mangler. 2- Prestasjon som tilfredsstiller minimumskravene, men heller ikke mer. 1- Prestasjon som ikke tilfredsstiller minimumskravene. 0 Siter
nafse Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 6- Fremragende prestasjon som klart utmerker seg. Viser stor grad av selvstendighet. 5- Meget god prestasjon som ligger over gjennomsnittet. Viser evne til selvstendighet. 4- God Gjennomsnittlig prestasjon som er tilfredsstillende på de fleste områder. 3- Prestasjon under gjennomsnittet, med en del vesentlige mangler. 2- Prestasjon som tilfredsstiller minimumskravene, men heller ikke mer. 1- Prestasjon som ikke tilfredsstiller minimumskravene. Jeg er sikker på at jeg har lest mer enn akkurat dette...Vet du hvor man kan søke for å finne noe slikt? 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er sikker på at jeg har lest mer enn akkurat dette...Vet du hvor man kan søke for å finne noe slikt? Prøvde men fant ikke noe bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.