Gjest Har ikke bedt om å få det Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Det renner inn av sex e-poster til min e-mail.Hvordan stopper jeg dette? 0 Siter
keinstein Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Slå av PCen? Eller prøv noen av de aktive spam-basene. MS Outlook har sin. Funker OK. Spamfighter.com har sin. Med reklame så spammer de selv, men ser ikke bjelken i sitt eget. 0 Siter
Patsi Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Slå av PCen? Eller prøv noen av de aktive spam-basene. MS Outlook har sin. Funker OK. Spamfighter.com har sin. Med reklame så spammer de selv, men ser ikke bjelken i sitt eget. "Spamfighter.com har sin. Med reklame så spammer de selv, men ser ikke bjelken i sitt eget." Hehe :-D 0 Siter
keinstein Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 "Spamfighter.com har sin. Med reklame så spammer de selv, men ser ikke bjelken i sitt eget." Hehe :-D Etter 30 dager, så legger programmet til en reklamesnutt på slutten av alle meldinger. Hvis ikke det er å spamme, så vet ikke jeg. Jeg har ikke bedt om reklame i meldinger jeg får. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.