Patsi Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Blir det snø til slutt? Blir det bare regntid i stedet for vinter? Jeg tippet tidlig i fjor høst at det ville bli en lang, mild og regnfull vinter. Jeg har hatt rett så langt :-) Vi våknet riktignok opp til et hvitt teppe i morges (ungene: "jaaaa!" jeg: "neeeei!"), men det er nok borte i løpet av de nærmeste dagene. Såh, hva tror dere? 0 Siter
mrxx Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Tror at vi får litt snø, i alle fall her jeg bor, men tror ikke på store mengder. Tror at det kommer i slutten av februar:-) 0 Siter
Patsi Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Tror at vi får litt snø, i alle fall her jeg bor, men tror ikke på store mengder. Tror at det kommer i slutten av februar:-) Ja enig, _litt_ snø kommer det nok. Men jeg tror at mesteparten av snøen som _skulle_ ha kommet i år - kom i fjor... :-) (Men jeg håper snøen som for øyeblikket laver ned utenfor vinduet mitt forsvinner til mandag, for da skal jeg kjøre buss...) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Ja enig, _litt_ snø kommer det nok. Men jeg tror at mesteparten av snøen som _skulle_ ha kommet i år - kom i fjor... :-) (Men jeg håper snøen som for øyeblikket laver ned utenfor vinduet mitt forsvinner til mandag, for da skal jeg kjøre buss...) I fjor!? Da var det ikke mange snøfnuggene her i alle fall! Litt snø var det jo, men ikke så mye som det pleier nei. I dag er det vel 2 cm snø eller noe sånt. Håper det blir mer! Mye mer! 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 I fjor!? Da var det ikke mange snøfnuggene her i alle fall! Litt snø var det jo, men ikke så mye som det pleier nei. I dag er det vel 2 cm snø eller noe sånt. Håper det blir mer! Mye mer! Her hadde vi snerekord i fjor, tror jeg, så det er tydelig forskjell. Jan, feb, mars var veldig snefyldte di fleste steder i landet, mer enn på mange år faktisk. Så da hadde vel du uflaks da. I år derimot er det LITE snø. *ønsker meg tilbake til i fjor* 0 Siter
Patsi Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 I fjor!? Da var det ikke mange snøfnuggene her i alle fall! Litt snø var det jo, men ikke så mye som det pleier nei. I dag er det vel 2 cm snø eller noe sånt. Håper det blir mer! Mye mer! "I fjor!? Da var det ikke mange snøfnuggene her i alle fall! Litt snø var det jo, men ikke så mye som det pleier nei." Her i sør var det ekte snø-vinter fra midten av januar (all snøen kom selvfølgelig dagen _før_ jeg hadde oppkjøring på buss...), og den siste resten av snø forsvant ikke før i begynnelsen av mai! Hos oss lå det mellom 50-100 cm snø hele den perioden. "I dag er det vel 2 cm snø eller noe sånt. Håper det blir mer! Mye mer!" Her er det kommet ca 5 cm bare siden i morges og jeg skal nok svelge noen få dager med snø - bare det forsvinner før jeg skal ut å busse på mandag... Men jeg har vært _veldig_ fornøyd med regntiden vi har hatt i stedet for vinter, og kunne gjerne tenke meg å fortsette på det viset helt til det er for sent med vinter... *tenker med gru på igjenfryste biler, snøskuffing, glatte og ufremkommelige veier, legge på kjetting på busser osv...* 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Her hadde vi snerekord i fjor, tror jeg, så det er tydelig forskjell. Jan, feb, mars var veldig snefyldte di fleste steder i landet, mer enn på mange år faktisk. Så da hadde vel du uflaks da. I år derimot er det LITE snø. *ønsker meg tilbake til i fjor* I Trondheim var det ikke mye snø i fjor, men vi var mye på ei hytte ca. halvannen time med bil sørover og det var det en del snø, men ikke så mye som normalt der heller visstnok. 0 Siter
Patsi Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Det er høst nesten hele året! Høst er bra! Bortsett når det _er_ høst da, for da går det jo mot vinteren. Men så lenge det er høst om vinteren også, så går det jo fint :-D (Det var jo forresten en både ordentlig kald og snøfyllt vinter, og en varm og deilig sommer i 2006 her sørpå i hvertfall - så her har det ikke vært høst hele året) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.