Gå til innhold

puppesvette

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste begynt å svette mellom puppene. De er vanlig størrelse på og jeg bruker ikke spesielt stramme bh`er. Før kjente jeg den samme lukten når jeg gikk med push-up bh, som dannet en tett kløft. Dette er ikke våt svette, det bare lukter gammel illeluktende svette, mens området er fuktig som rett etter påsmurning av fuktighetskrem. Nå det siste året har denne lukten konstant forekommet. Jeg har aldri hørt om det før, og det har ingen jeg har snakket med heller. Jeg dusjer hver dag og skrubber meg på området med skrubbhanske og såpe, men området lukter likevel når jeg kommer ut av dusjen!! Jeg synes dette er veldig ubehagelig, da jeg går å kjenner lukten kommer opp fra genseren. Det lukter skikkelig gruomt.. Kan dere hjelpe meg? Eller vil lukten være der enn hvor mye jeg skrubber å prøver å vaske den bort?

Mvh. EllersGlad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26163-puppesvette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til ellersglad

Jeg er ikke sikker på hva dette kan skyldes. Det er mulig at det er en lokal hudirritasjon i dette området, som muligens bare blir forsterket ved hyppig vask og skrubbing. Husk at mye vask og såpe kan forstyrre den fine naturlige bakteriefloraen i huden! Jeg synes du skal oppsøke legen din slik at han/hun kan se nærmere på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26163-puppesvette/#findComment-107899
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...