Gå til innhold

Hva er forskjellen på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Togli; ikke ta dette personlig, JEG synes ikke dette er ille - jeg er bare ute etter å få vite forskjellen.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3473761

Hvorfor er det greit at togli skriver at Valla er psykopat, mens når jeg skriver at en advokat oppfører seg som om de har ADHD, så er det ikke greit?

Begge deler er da like mye medisinske diagnoser?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261884-hva-er-forskjellen-p%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Webmaster er ikke konsekvent, sånn er det bare.

De ville ikke slette innlegget jeg bad om, med den begrunnelsen at ikke vedkommende som skrev det klaget selv.

Etterpå har de slettet mye som andre enn forfatteren har klaget på.

Så du får bare ta til etterretning at webmasterne er allmektige her.

Gjest Persille

De ville ikke slette innlegget jeg bad om, med den begrunnelsen at ikke vedkommende som skrev det klaget selv.

Det har jeg notert meg for lengst - det er bare forskjellsbehandlingen som irriterer meg.

Det virker som det er helt greit å konsekvent forskjellsbehandle folk her.

Annonse

Gjest Moderator

Du har fått vår kommentar på din fremstilling på mail. Redaksjonen deler ikke din vurdering av hva som har foregått.

Gjest Persille

Nei, psykopati brukes ikke lenger som diagnose, og er ingen sykdom slik ADHD er.

Vel - jeg synes faktisk det er verre å kalle noen en psykopat enn å si at det virker som om noen har ADHD (som har klare symptomer).

Jeg tar til meg at det ikke er greit å si det, spørsmålet er bare om det var nødvendig å slette hele tråden, ifht f.eks å bemerke at de ikke ønsker den type uttalelser.

Og i likhet med Ulvinnen - så synes jeg ikke de er konsekvente på hva de tillater og ikke, spesielt mellom de forskjellige brukerne.

Gjest Ulvinnen

Du har fått vår kommentar på din fremstilling på mail. Redaksjonen deler ikke din vurdering av hva som har foregått.

Og jeg svarte dere på mail for to dager siden, samme dag som jeg fikk mailen.

Ønsker dere en videre diskusjon om det her på webmasterforumet, siden dere også legger inn en kommentar her?

Gjest Persille

Hvorfor svarer dere Ulvinnen på mail etter innlegg i en tråd jeg startet? Ville det ikke vært passende å svare meg også da?

Nå har jeg faktisk sendt samme mailen to ganger, og det er i utganspunktet ikke en diskusjon jeg gidder å ta i forum - men det skulle vært interessant å vite hvorfor dere ikke gidder å svare, og å redegjøre for de avgjørelsene dere tar. Evnt. hvilket regelverk de er basert på.

Gjest Moderator

Hvorfor svarer dere Ulvinnen på mail etter innlegg i en tråd jeg startet? Ville det ikke vært passende å svare meg også da?

Nå har jeg faktisk sendt samme mailen to ganger, og det er i utganspunktet ikke en diskusjon jeg gidder å ta i forum - men det skulle vært interessant å vite hvorfor dere ikke gidder å svare, og å redegjøre for de avgjørelsene dere tar. Evnt. hvilket regelverk de er basert på.

Du har fått svar.

Vi mottok din mail først i dag kl 14.30.

Annonse

Gjest Moderator

Og jeg svarte dere på mail for to dager siden, samme dag som jeg fikk mailen.

Ønsker dere en videre diskusjon om det her på webmasterforumet, siden dere også legger inn en kommentar her?

Nei, vi ønsker ikke å fortsette denne diskusjonen. Derimot ønsker vi å gjøre andre brukere oppmerksomme på at vi ikke deler din oppfatning av hva som har skjedd.

Gjest Ulvinnen

Nei, vi ønsker ikke å fortsette denne diskusjonen. Derimot ønsker vi å gjøre andre brukere oppmerksomme på at vi ikke deler din oppfatning av hva som har skjedd.

"Derimot ønsker vi å gjøre andre brukere oppmerksomme på at vi ikke deler din oppfatning av hva som har skjedd."

Det vil neppe komme som en bombe ;-)

Du eller andre har da ingen krav på å få en forklaring på dette.

Aksepter at det er slik eller finn et annet nettsted!

Gjest Persille

Du eller andre har da ingen krav på å få en forklaring på dette.

Aksepter at det er slik eller finn et annet nettsted!

Neida - man trenger ikke akseptere å bli forskjellsbehandlet. Det hadde vært på sin plass om de delte litt info om reglementet de følger - siden det ser ut til å væriere fra vakt til vakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...