Gå til innhold

nakkeskade.ryggskade.søvnapne

Anbefalte innlegg

hei

har følgende sykdommer som nevnt i tittel .

til dette har jeg følgende

problemer . ingen forståelse hos lege , beskylt for å være misbruker .da medesin doser varierer pg.av sykdom . det kan være været ute ( høyt /lavt trykk) som er årsak , andre dager er smertene ut holdelige .

har også søvn apne med c-papp maskin trykk / styrke 12.

bruker medesiner fortralin 50 mg. 1/2 tab x3 og alopam 1/2 tab x 3 samt bronkyl 200 mg. 1-2tab 3ganger dag.

samt vallergan 10 mg. 3-5 kveld.

dette på står legen er høy dosering ?. jeg veier 130-40 kg. er dette dose tilsvarende 0,2 promille ?.

hva skal jeg gjøre for å få en lege som forstår meg?

hva skjer når en lege , ser at pasienten må ha oxygen (luft ) og ikke gjør noe ,

spørsmål ? hvem har annsvar når noe inntreffer da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26202-nakkeskaderyggskades%C3%B8vnapne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til nakke

Dette er en kompleks problemstilling, og det er vanskelig å gi gode råd. Du må forsøke å få til et tett og godt samarbeid hos legen din bygget på gjensidig tillitt og ansvar. Hvis dette ikke fungerer kan det være et alternativ å skifte lege.

Til nakke

Dette er en kompleks problemstilling, og det er vanskelig å gi gode råd. Du må forsøke å få til et tett og godt samarbeid hos legen din bygget på gjensidig tillitt og ansvar. Hvis dette ikke fungerer kan det være et alternativ å skifte lege.

hei. takk, for svar ,

kansje jeg burde ha et opplegg med nevrolog ,for

langtids undersøkelser ,

og medesin til passning ,

slik at jeg får et bedre liv ?

som foreks.ved kongsgaard spesial sykehus i kr. sand,s ?

eller har du noen bedre alternativer ?

var ikontakt med legen man d.

alt han er opptatt av er at jeg er misbruker på , den dosen som nevnt i første fore spørsel. ? hva da.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...