Gå til innhold

Fortelle familie...

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt litt råd el erfaringer mht å fortelle nærmeste familie om overgrep. Det var min egen far, og min mor og bror vet ingenting. Jeg har først nå nesten 20 år etter begynt bearbeide dette og kjenner behovet for et oppgjør trenge seg på. Jeg er bestemt på å konfrontasjon med min far på en eller annen måte. Men føler at jeg også bør fortelle min mor og bror dette. Har foreløpig bare fortalt noen av de nærmeste vennene mine. Det gikk over all forventning greit synes jeg, men kjenner motet svikter når jeg skal fortelle mor og bror. Noen råd? Erfaringer...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262147-fortelle-familie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja hva skal jeg si, følg din egen magefølelse.jeg vet ikke egentlig.. du virker våken og klar over ting, at det kan bli sjokk for dem å, og en runde hvor det trenge å synke inn, men kanskje det også går over all din forventning.

håper iallefall du blir sett på riktig måte og at du blir hørt når du skal si fra..

jeg har egentlig ikke så mange råd å komme med nå, ville bare ønske deg lykke til o g si jeg syns du er tøfff som vil konfrontere og fortelle..

stå på..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262147-fortelle-familie/#findComment-2098121
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...