Gå til innhold

Problemer med lange innlegg

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem de få gangene jeg skriver et langt innlegg. Jeg skriver innlegget, trykker på forhåndsvisning, og så stopper det opp :-( Jeg kommer altså ikke videre!

Dette skjer ikke når jeg skriver korte innlegg, men kune når jeg bruker lang tid på å skrive - og da er det gjerne et litt mer seriøst innlegg - og utrolig kjedelig når det ikke kommer gjennom!

Er det noe med min pc?

Jeg prøver å kopiere teksten jeg har skrevet over på et vanlig sokumet, og så skrive nytt innlegg og kopiere inn den skrevne teksten, men det går heller ikke. Kjedelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262209-problemer-med-lange-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje din pc?

Jeg har iallefall ikke merket noe slikt og jeg har brukt DOL over lang tid på iallefall 3 forskjellige pc`r.

Men kanskje skriver jeg ikke lange nok innlegg :D

Jeg har brukt DOL i mange år jeg også, og bruker PC hjemme og på jobb. Det er vel hovedsakelig hjemme jeg har det problemet, men så pleier jeg stort sett bare å svare kort og kjapt de gangene jeg svarer på jobb (som nå).

Kjedelig er det i alle fall, når en bruker lang tid på å formulere et innlegg som virkelig betyr noe - og så går det rett i dass!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...