Gå til innhold

Sorry mannfolk...

Anbefalte innlegg

Man retter det mot vedkommende likevel. Man gjennomlever hvert enda sekund av overgrepet/-ene og tar tilbake den kontrollen som ble fratatt deg. dette gjøres i kontrollert terapi med mennesker du har full tillit til. Denne personen har tatt fra deg din barndom og store deler av livet ditt, ikke la ham ødelegge fremtiden din, den eier du.

Tenker du type NLP?

Og er det mulig å stole på noen fullt ut?

Fortsetter under...

Tenker du type NLP?

Og er det mulig å stole på noen fullt ut?

Vanskelig å si, du må finne det måten som funker best for deg.

Om det er mulig å stole på noen fullt ut? Ja, men det kan du ikke forvente at du skal klare der du er nå. Nå må du godta at du ikke klarer å stole på noen mer enn 30 prosent. Tillit bygges opp over tid, det er sånt man må øve seg på.

Vanskelig å si, du må finne det måten som funker best for deg.

Om det er mulig å stole på noen fullt ut? Ja, men det kan du ikke forvente at du skal klare der du er nå. Nå må du godta at du ikke klarer å stole på noen mer enn 30 prosent. Tillit bygges opp over tid, det er sånt man må øve seg på.

Så....jeg får ikke rettet sinnet mot den personen før jeg har noen jeg stoler 100% på...og akkurat nå stoler jeg 30% på noen...så....??

Så....jeg får ikke rettet sinnet mot den personen før jeg har noen jeg stoler 100% på...og akkurat nå stoler jeg 30% på noen...så....??

Så.. du øver deg på tillit. Du øver deg på å åpne opp mer og mer for de menneskene som står deg nær. Ingen, ikke engang du selv, kan forvente at du skal ha 100% tillit til noen, men tillit kommer etterhvert -så sant man aktivt jobber med det. Jeg tror heller ikke du kan forvente å ha 100% tillit til noen på lang tid, jeg tror kanskje du må godta at sånn er det, inntil du er mer i kontakt med deg selv. Du kan velge å ha det slik og gå alene med dette, eller du kan ta sats. Du kan falle, rettere sagt du vil falle i blant, men du vil også oppleve mennesker som støtter deg fullt ut og som er der for deg og tar i mot det du sier med omsorg, varme og den tryggheten du så sårt lengter etter.

Så.. du øver deg på tillit. Du øver deg på å åpne opp mer og mer for de menneskene som står deg nær. Ingen, ikke engang du selv, kan forvente at du skal ha 100% tillit til noen, men tillit kommer etterhvert -så sant man aktivt jobber med det. Jeg tror heller ikke du kan forvente å ha 100% tillit til noen på lang tid, jeg tror kanskje du må godta at sånn er det, inntil du er mer i kontakt med deg selv. Du kan velge å ha det slik og gå alene med dette, eller du kan ta sats. Du kan falle, rettere sagt du vil falle i blant, men du vil også oppleve mennesker som støtter deg fullt ut og som er der for deg og tar i mot det du sier med omsorg, varme og den tryggheten du så sårt lengter etter.

ja, de tar i mot på tirsdager mellom 14 og 15...

unnskyld...blir bare litt lei innimellom. vanskelig å hele tiden kjempe, bare for å få lov til å puste. Går med lue så ingen skal se stempelet i panna, men folk ler av meg allikevel, på gata, på bussen.

I morgen kveld må jeg være frisk, skal møte friske mennesker i en setting man skal være frisk. frisk og opplagt, være hemmelig inni seg

ja, de tar i mot på tirsdager mellom 14 og 15...

unnskyld...blir bare litt lei innimellom. vanskelig å hele tiden kjempe, bare for å få lov til å puste. Går med lue så ingen skal se stempelet i panna, men folk ler av meg allikevel, på gata, på bussen.

I morgen kveld må jeg være frisk, skal møte friske mennesker i en setting man skal være frisk. frisk og opplagt, være hemmelig inni seg

Masker er ikke alltid negativt, så sant man har noen som kan ta imot deg når du kaster den også. Ingen ler av deg vanilje, det er dine destruktive tanker som tar overhånd, det er de tankene du skal ta livet av i behandlingen.

Et skritt om gangen.

Annonse

Masker er ikke alltid negativt, så sant man har noen som kan ta imot deg når du kaster den også. Ingen ler av deg vanilje, det er dine destruktive tanker som tar overhånd, det er de tankene du skal ta livet av i behandlingen.

Et skritt om gangen.

Ja, ett skritt osv

Men du, det er faktisk sant at folk ler av meg, det er ikke noe jeg bare tror skjer. Unger som snur seg etter meg og følger etter meg.

Folk som ler stygt når de tror jeg ikke ser dem.

Unger som peker...

Må blokkere alt ut...

I dag gikk jeg forbi 2 stk, jente og gutt, jenta dunket borti gutten så han skulle se på meg.

Noe knuses inni meg hver gang det skjer.

Det er ikke bare inni mitt hode, det er morsomt å le av tjukke folk.

Men det med "horestempelet" i panna, det vet jeg at bare jeg ser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...