liten84 Skrevet 30. april 2001 Del Skrevet 30. april 2001 Var hos ppt idag, hadde med meg et 'brev' jeg skrev i går natt, der det sto litt av hvert.. Klarer ikke snakke, må heller skrive, så det ble løsninga. Uansett sa hun dama på ppt at nå syns hun egentlig at det var på tide å kontakte noen som har spesialkompetanse på sf'er og kanskje tvangspising, hvis det er noen her i nærheten... Hun skulle ringe rudt og forhøre seg før jeg skulle komme tilbake om en uke. Syns det er kjempeskummelt!! Syns det er skummelt nok å gå til ppt, men bup og sånt, har vel ikke noe der å gjøre jeg...? Kanskje, vet ikke jeg... Men på en annen side er jeg 'glad' for at jeg på en måte blir tatt på alvor, selv om jeg ikke vet så mye hva som skjer enda. Er redd for hva som vil skje framover... Men håper på en måte at jeg får snakke med noen som kan forstå situasjonen min, noen som faktisk kan hjelpe en som meg... Får bare vente og se hva som skjer. Men takk for svar alle dere som svarte på innlegget jeg skrev i går, skulle svart dere alle sammen, men orker ikke. Men takk uansett. Håper dere har det bra alle sammen! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Celina Skrevet 1. mai 2001 Del Skrevet 1. mai 2001 Kjempe bra at det endelig er noen som tar deg på alvor. Håper du får prate med noen som vet hvordan du har det. Kan skjønne at du syns det er kjempe skummelt, selv om jeg aldri har vært der. Jeg ville nok vært nærvevrak. Men selv om du er det MÅ du gå. Det er jo til det beste for deg. Håper du får det litt bedre fremover! Det fortjener du!!! Kos 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engelen Skrevet 1. mai 2001 Del Skrevet 1. mai 2001 Så flott at du blir tatt på alvor!! Det fortjener du så absolutt:)) Ble veldig glad på dine vegne!! Det med snakkinga tror jeg vil komme seg etter hvert. Jeg brukte et halvt år før jeg klarte å snakke ordentlig med hu jeg snakker med. Jeg stolte masse på henne, og vi har en god kjemi, men det var bare meg som trengte litt "tid". Ikke alltid like lett i begynnelsen. Men det at folk tar deg på alvor er kjempebra! Ikke vær ree for å få ordentlig hjelp, du fortjener å ha det bedre enn du har det nå per i dag! Jeg har svart deg på mail, eller?? litt i tvil.. *klemmer* fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wester Skrevet 1. mai 2001 Del Skrevet 1. mai 2001 Flott å høre at du får tilbud om hjelp for sf du sliter med! Det fortjener du virkelig, og du trenger det så ta imot hjelpen selv om det er nok en utfordring. Var jo lurt å skrive et brev slik som du gjorde hvis det er vanskelig å snakke om det! Håper du får den hjelpen du trenger (selv om det er skummelt i begynnelsen....) og lykke til videre! Forresten, må bare få si at selv om det er helt tydelig at du har det vanskelig og tøft noen ganger så synes jeg du er veldig flink til å skrive støttende svar, du har visst alltid noen oppmunterende ord til andre , men ikke glem deg selv, du må huske at også du er helt enestående og verdt uendelig mye fordi du er akkurat den du er!! *klemm* fra ei som ønsker deg alt godt fremover! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 1. mai 2001 Del Skrevet 1. mai 2001 Kjære liten84! Det er lov å være litt redd. Mange opplever det som truende å søke hjelp, våge å ta i mot hjelp, klare å innse at de trenger hjelp. Synes det var flott av deg at du hadde skrevet et brev og leverte dette ved samtalen. Da mange som deg er ambivalente til å ta i mot hjelp kan det oppleves som truende. Mange velger å holde på spiseforstyrrelsen så altfor lenge- ofte fordi de er redde for det ukjente, en forandring. Likevel viser det seg at de fleste er glade for at de våget å ta i mot hjelp og støtte, åpne opp overfor seg selv og andre om sine vanskelige tanker og følelser. Flott at du har startet på veien til en forandring, lykke til på veien videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.