Gå til innhold

Gratulerer med dagen, maria flyfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

8

• mariaflyfly

8

• mrxx

5

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Nah! Ikke etter bildet på øyegalleriet å dømme! ;-)

Finnes det noe øyegalleri lenger da?

Har jo sett det, men husker ikke om jeg så øynene hennes.

21 da?...:-)

Tør jo ikke så gjette det jeg tror, det kan jo være fullstendig feil. Men det jeg tror er ikke gammelt det heller, men bommer jeg på et par år eldre er helvete ute, hehe.

Dere jenter har jo elefanthukommelse også, så det kom aldri til å bli glemt:-)

Annonse

Finnes det noe øyegalleri lenger da?

Har jo sett det, men husker ikke om jeg så øynene hennes.

21 da?...:-)

Tør jo ikke så gjette det jeg tror, det kan jo være fullstendig feil. Men det jeg tror er ikke gammelt det heller, men bommer jeg på et par år eldre er helvete ute, hehe.

Dere jenter har jo elefanthukommelse også, så det kom aldri til å bli glemt:-)

*he he*, nei det galleriet opphørte vel å eksistere for temmelig lenge siden.

Det var bare en situasjon der noen hadde sendt inn et bilde som de påstod var flyfly, men som likevel ikke var det, og det var tydelig at bildet viste en dame som var endel eldre enn det man har fått inntrykk av på flyflys innlegg på dol! ;-)

En ufin spøk selvsagt, men jeg humret en del av det i ettertid, for jeg _kunne_ jo rett og slett ikke si at jeg ble så utrolig overrasket over dette bildet! ;- ("er du virkelig såååå gammel??")*he he*

*he he*, nei det galleriet opphørte vel å eksistere for temmelig lenge siden.

Det var bare en situasjon der noen hadde sendt inn et bilde som de påstod var flyfly, men som likevel ikke var det, og det var tydelig at bildet viste en dame som var endel eldre enn det man har fått inntrykk av på flyflys innlegg på dol! ;-)

En ufin spøk selvsagt, men jeg humret en del av det i ettertid, for jeg _kunne_ jo rett og slett ikke si at jeg ble så utrolig overrasket over dette bildet! ;- ("er du virkelig såååå gammel??")*he he*

Hehe, dette har ikke jeg fått med meg.

Annonse

Kan du ikke kjøpe en sinna liten hoggorm i tillegg, det hadde vært omtrent like nyttig! *giftig*

Jeg har kommet frem til et kompromiss; jeg kjøper en pulsklokke slk at du både får uttelling for trening og raserianfall. Begge deler gir høy puls.

God helg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...