Gjest mij Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jepp. Var litt usikker på om jeg trøkka på forhåndsvisning i stedet for send innlegg. Kødder visst ikke med den dama. De beskytter henne nok bare mot seg selv tenker jeg, snille webbiser ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 DU blir vel aldri sletta vel, kjekken! Bare når jeg kødder med skruer. Rart de ikke sletter hele tråden når hun åpenbart skryter på seg daue slektninger, for så å glemme egen løgn og avsløre seg med en ny en. Det er da drøyere enn å påpeke damas galskap. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 De beskytter henne nok bare mot seg selv tenker jeg, snille webbiser ;-) I så fall hadde de sletta hele tråden. Jeg synes jeg har vært flink, jeg. Forsto jo hvem som var på ferde i gang umiddelbart i natt, men skrev jeg noe? Nope. Ikke dårlig at jeg klarte å holde meg i 20 timer. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 I så fall hadde de sletta hele tråden. Jeg synes jeg har vært flink, jeg. Forsto jo hvem som var på ferde i gang umiddelbart i natt, men skrev jeg noe? Nope. Ikke dårlig at jeg klarte å holde meg i 20 timer. Flink gutt! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 I så fall hadde de sletta hele tråden. Jeg synes jeg har vært flink, jeg. Forsto jo hvem som var på ferde i gang umiddelbart i natt, men skrev jeg noe? Nope. Ikke dårlig at jeg klarte å holde meg i 20 timer. Skjønte ikke det, jeg. Trodde det var katta. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Skjønte ikke det, jeg. Trodde det var katta. Tendensene er de samme, men katta er kronisk snill. Hun jeg ikke ser ut til å kunne nevne med nick er det stikk motsatte. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Skjønte ikke det, jeg. Trodde det var katta. Det er altfor lite smileys og svar til seg selv til at det er katta :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det er altfor lite smileys og svar til seg selv til at det er katta :-) Aha, jeg forstår at jeg må foreta en grundigere dybdeanalyse av de forskjellige nickenes skrivemåte. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tendensene er de samme, men katta er kronisk snill. Hun jeg ikke ser ut til å kunne nevne med nick er det stikk motsatte. Ok, men katta bruker å komme med mange uforståelige innlegg på rad, og jeg syntes det var tendenser til det i går. Men jeg må nok ha tatt feil da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Ok, men katta bruker å komme med mange uforståelige innlegg på rad, og jeg syntes det var tendenser til det i går. Men jeg må nok ha tatt feil da. Nja, tror katta var på ferde i går eller forrigedagen, i hauger av innlegg, så du er ikke helt uten gangsyn. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Nja, tror katta var på ferde i går eller forrigedagen, i hauger av innlegg, så du er ikke helt uten gangsyn. Puh, det var godt å høre. 0 Siter
flisa Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Bare når jeg kødder med skruer. Rart de ikke sletter hele tråden når hun åpenbart skryter på seg daue slektninger, for så å glemme egen løgn og avsløre seg med en ny en. Det er da drøyere enn å påpeke damas galskap. Det er til å le seg ihjel av - jeg ønsker meg mange sånne tråder! *ond* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det er til å le seg ihjel av - jeg ønsker meg mange sånne tråder! *ond* Joa, tråden i seg selv er grei nok, men det er snålt at min outing av damas tidligere nick er drøyere kost enn damas egne innlegg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 I så fall hadde de sletta hele tråden. Jeg synes jeg har vært flink, jeg. Forsto jo hvem som var på ferde i gang umiddelbart i natt, men skrev jeg noe? Nope. Ikke dårlig at jeg klarte å holde meg i 20 timer. Leste også svaret ditt, så du er blitt slettet... Jeg hentydet til søte puselabber, men ble ikke slettet. Hmm. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Leste også svaret ditt, så du er blitt slettet... Jeg hentydet til søte puselabber, men ble ikke slettet. Hmm. Det kan ikke bety annet enn at det er verre å oute riktig person enn feil person. 0 Siter
flisa Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Joa, tråden i seg selv er grei nok, men det er snålt at min outing av damas tidligere nick er drøyere kost enn damas egne innlegg. Helt enig -for jeg rakk å se det jeg også - syns det er mange snålinger og masse merkelige avløringer her om dagen. *tror jeg er normal* hehe 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det kan ikke bety annet enn at det er verre å oute riktig person enn feil person. Merkelig! Kattepus har alltid vært snill mot meg, og det er denne personen også, men hun henger jo ikke på deg, da.. Du har nok rett! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tendensene er de samme, men katta er kronisk snill. Hun jeg ikke ser ut til å kunne nevne med nick er det stikk motsatte. "Hun jeg ikke ser ut til å kunne nevne med nick er det stikk motsatte. " Aha, er det Voldemort som har flyttet inn på dol? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Merkelig! Kattepus har alltid vært snill mot meg, og det er denne personen også, men hun henger jo ikke på deg, da.. Du har nok rett! Kattepus var snill mot alle. Hun var bare litt overaktiv. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Kattepus var snill mot alle. Hun var bare litt overaktiv. Snill, men gal. Kreeeeeeeeeisi! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.