Gå til innhold

Hva er dol blitt?

Gjest anonym i natt og i hele min fremtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dol er dessverre blitt et sted for konservative kjærringer på 40 år som har menga seg sammen i en flokk og svarer fint i hverandres tråder uansett fordi de er jo et "team". Kommer man med meninger, er det ris på rumpa og surmuling lenge etterpå, og ett feil ord så blir man stemplet som drittsekk eller noe i den duren... dessverre :)

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• hidi, the scorpion

11

• flisa

8

• meg__123!

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*LOL* ;D

sorry!

Noe så motbydelig.

Skrevet

Døde barna sammen med sin mor i hennes hjemland da eller?

Etter å ha lest tråden har jeg ikke lyst å svare deg. Noe så motbydelig.

Tror du mange synes dette er morsomt?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dol er dessverre blitt et sted for konservative kjærringer på 40 år som har menga seg sammen i en flokk og svarer fint i hverandres tråder uansett fordi de er jo et "team". Kommer man med meninger, er det ris på rumpa og surmuling lenge etterpå, og ett feil ord så blir man stemplet som drittsekk eller noe i den duren... dessverre :)

Ehm? Nei... Jeg er iallfall ikke førti. :)

Skrevet

Merkelig!

Kattepus har alltid vært snill mot meg, og det er denne personen også, men hun henger jo ikke på deg, da..

Du har nok rett!

Beklager, men for en galskap. Ja jeg hadde drukket i natt og jeg hadde det vondt, men denne diskusjonen er verre enn verst.

Skrevet

Innlegg som dette postes med jevne mellomrom, og det akkes og uffes over hvor lavmål, kjerring og lite interessant dette forumet er. Underforstått - alle brukerne er komplette idioter uten forståelse for hva som faktisk er _viktig_ her i verden.

Vel, det som er mest interessant er at innskriver som regel blir svært så engasjert i tråden sin, og viser seg å være både like kjerring og lavmål som oss andre.

Like moro hver gang. :-)

Hehe, godt poeng. :o)

Skrevet

DOL er blitt slik sier du, var det annerledes før i tida altså? Og hvor lenge har du vørt her? :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Beklager, men for en galskap. Ja jeg hadde drukket i natt og jeg hadde det vondt, men denne diskusjonen er verre enn verst.

Ikke noe å bry seg om! Vi har alle hatt en fuktig natt på DOL, ikke bry deg om diskusjonene som følger.

De fleste trådene har en tendens til å utarte seg.

Skrevet

Ikke noe å bry seg om! Vi har alle hatt en fuktig natt på DOL, ikke bry deg om diskusjonene som følger.

De fleste trådene har en tendens til å utarte seg.

Så lenge jeg er anonym bryr jeg meg ikke, men at det fleipes med andres sorg har jeg vanskelig for å synes er morsomt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Så lenge jeg er anonym bryr jeg meg ikke, men at det fleipes med andres sorg har jeg vanskelig for å synes er morsomt.

Det er fordi du var litt famlende i forhold til din brors barn, noe som var lett å misforstå!

Skrevet

Det er fordi du var litt famlende i forhold til din brors barn, noe som var lett å misforstå!

Det var ikke skrevet som spøk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var ikke skrevet som spøk.

Sa ikke det! Men du sier faktisk en plass at de er begravet og en annen plass at de er i utlandet hos sin mor.

klem

Skrevet

Sa ikke det! Men du sier faktisk en plass at de er begravet og en annen plass at de er i utlandet hos sin mor.

klem

er det viktig om det er utlandet, himmelen eller begge deler.

Skrevet

er det viktig om det er utlandet, himmelen eller begge deler.

Hvis du vil bli tatt alvorlig så er det greit å holde seg til én av delene, ja.

Skrevet

Hvis du vil bli tatt alvorlig så er det greit å holde seg til én av delene, ja.

Jeg synes denne diskusjonen er tull. Jeg hadde det vondt i natt og tok for mye vin, og så blir det diskutert på en idiotisk måte i dag.

Hvorvidt jeg vil bli tatt alvorlig er ikke saken. Jeg hadde ikke lyst å la de jeg skrev om kjenne seg igjen.

Skrevet

Innlegg som dette postes med jevne mellomrom, og det akkes og uffes over hvor lavmål, kjerring og lite interessant dette forumet er. Underforstått - alle brukerne er komplette idioter uten forståelse for hva som faktisk er _viktig_ her i verden.

Vel, det som er mest interessant er at innskriver som regel blir svært så engasjert i tråden sin, og viser seg å være både like kjerring og lavmål som oss andre.

Like moro hver gang. :-)

Hihi

Skrevet

Joa, tråden i seg selv er grei nok, men det er snålt at min outing av damas tidligere nick er drøyere kost enn damas egne innlegg.

Det er nok du og jeg som er sletta...

Skrevet

Jeg synes denne diskusjonen er tull. Jeg hadde det vondt i natt og tok for mye vin, og så blir det diskutert på en idiotisk måte i dag.

Hvorvidt jeg vil bli tatt alvorlig er ikke saken. Jeg hadde ikke lyst å la de jeg skrev om kjenne seg igjen.

Men du starter jo også tråden med å angripe alt og alle her inne, for å være besserwissere av noen kjerringer uten omsorg for andre.

Dårlig utgangspunkt.

Skrevet

Det hørtes ut som skikkelig "gossine" damer ja.

*beklemt på vegne av mitt kjønn*

Det var kjerringer av begge kjønn der, da.

Skrevet

Etter å ha lest tråden har jeg ikke lyst å svare deg. Noe så motbydelig.

Tror du mange synes dette er morsomt?

Ja, jeg tror folk morer seg kostelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...