Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Er vel det som gjør ham så sexy som Bond, det at han ikke akkurat er billedskjønn. Men jeg for min del syns den mannen har et eller annet som gjør han ... vett'a f*en ... deilig. :-P Jeg skjønner. Det er noe med sånne menn, det bare er *noe* som får en til å smelte totalt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Dessuten synes jeg Hugh Laurie er sexy, og han er jo snart femti! *iiik* På den annen side, Bruce Willis er jo over femti. Hmmm, kanskje jeg faktisk liker gamle menn? Uansett holder Sean seg veldig godt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Uansett holder Sean seg veldig godt. Det gjør han, men han begynner å dra på åra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 LOL Han er jo ikke 80 i Bond-filmene, da. Rart det der, men Sean Connory har aldri vært min Bond-favoritt mens nesten alle jeg vet om liker han best. Er vel bare meg som ikke akkurat syns mann med hatt fra tidlig 60-tall er så voldsomt sexy... Siden dere er online og det er fryktelig lenge siden jeg har skrevet brev på engelsk: Hva er korrekt avslutning før jeg skriver navnet mitt? Hughs? Nei, er det Yours Sincerly? Det er en formel forespørsel. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det gjør han, men han begynner å dra på åra. Tja, han gjør jo det, men i Rocky 6 (eller er det 7?) bokser jo en geriatrisk Stallone kamp mot den regjerende tungvektsmesteren, og jeg gjetter vel ikke helt feil hvis jeg satser på at mannen vinner kampen. De gamle holder en stund i Hollywood. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Siden dere er online og det er fryktelig lenge siden jeg har skrevet brev på engelsk: Hva er korrekt avslutning før jeg skriver navnet mitt? Hughs? Nei, er det Yours Sincerly? Det er en formel forespørsel. Du kan bare skrive Sincerely eller Thank you. Hughs? Hehe... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tja, han gjør jo det, men i Rocky 6 (eller er det 7?) bokser jo en geriatrisk Stallone kamp mot den regjerende tungvektsmesteren, og jeg gjetter vel ikke helt feil hvis jeg satser på at mannen vinner kampen. De gamle holder en stund i Hollywood. FILMTRIKS! Hehe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Du kan bare skrive Sincerely eller Thank you. Hughs? Hehe... Hehe, jeg kunne dette veldig godt engang for lenge siden, men jeg synes Sincerly høres så jævla personlig ut. Thank you, er nok bedre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 FILMTRIKS! Hehe. Hehe, men det verste er vel at han spiller en 62åring. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hehe, jeg kunne dette veldig godt engang for lenge siden, men jeg synes Sincerly høres så jævla personlig ut. Thank you, er nok bedre. Jeg bare googlet "business letter". Google er en fin ting. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hehe, men det verste er vel at han spiller en 62åring. Har aldri sett Rocky heller, jeg. Det er visst mange filmer jeg kan styre interessen for. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg bare googlet "business letter". Google er en fin ting. Det var lurt, ja. Jeg skrev Thank you in advance. Det er lenge siden jeg har skrevet engelsk. Merker jeg er rusten som fy. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Har aldri sett Rocky heller, jeg. Det er visst mange filmer jeg kan styre interessen for. Den første er ganske god, men jeg kommer ikke akkurat til å renne ned kinoen for å se den siste Rocky-filmen jeg heller. Får litt samme feelingen som når rockere som la opp for 20 år siden kjører ny avslutningsturne, kun for pengas skyld. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det var lurt, ja. Jeg skrev Thank you in advance. Det er lenge siden jeg har skrevet engelsk. Merker jeg er rusten som fy. Ja, jeg også. Å høre og forstå går kjempegreit, men det stokker seg helt når jeg skal prøve å formulere meg skriftlig eller muntlig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Den første er ganske god, men jeg kommer ikke akkurat til å renne ned kinoen for å se den siste Rocky-filmen jeg heller. Får litt samme feelingen som når rockere som la opp for 20 år siden kjører ny avslutningsturne, kun for pengas skyld. Ja, det blir litt leit med alle oppfølgerne kun for å melke konseptet. Apropos oppfølger, så kommer det en ny Hannibal-film snart. Lurer på om den blir bra eller en flopp. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Ja, jeg også. Å høre og forstå går kjempegreit, men det stokker seg helt når jeg skal prøve å formulere meg skriftlig eller muntlig. Muntlig går det greit, men jeg merker jo at ordforrådet er begrenset. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Ja, det blir litt leit med alle oppfølgerne kun for å melke konseptet. Apropos oppfølger, så kommer det en ny Hannibal-film snart. Lurer på om den blir bra eller en flopp. Filmen blir nok sett, men det er kun en Hannibal-film. Er Hopkins med i den nye? Indiana Jones kommer visst også. Nok en aldrende stjerne på tur. Lurer faktisk på om Sean Connery er med som Indianas far igjen. Det er reine gamlehjemmet! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Muntlig går det greit, men jeg merker jo at ordforrådet er begrenset. Har chattet en del med engelsktalende, og de skryter veldig av hvor god jeg er til å skrive engelsk. Men det er jo bare "casual", så det blir verre når man skal skrive formelle brev. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Filmen blir nok sett, men det er kun en Hannibal-film. Er Hopkins med i den nye? Indiana Jones kommer visst også. Nok en aldrende stjerne på tur. Lurer faktisk på om Sean Connery er med som Indianas far igjen. Det er reine gamlehjemmet! Det var rykter om at Hopkins skulle være voice-over i Hannibalfilmen, men unge Hannibal blir spilt av en ukjent fransk (?) skuespiller. Hehe, det blir gamlehjem, ja! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det var rykter om at Hopkins skulle være voice-over i Hannibalfilmen, men unge Hannibal blir spilt av en ukjent fransk (?) skuespiller. Hehe, det blir gamlehjem, ja! Uten Hopkins gidder jeg ikke se noen ny Hannibal. Ser heller Silence of the Lambs om igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.