Gå til innhold

Tom Hanks=007

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er vel det som gjør ham så sexy som Bond, det at han ikke akkurat er billedskjønn. Men jeg for min del syns den mannen har et eller annet som gjør han ... vett'a f*en ... deilig. :-P

Jeg skjønner. Det er noe med sånne menn, det bare er *noe* som får en til å smelte totalt. :)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• hare1365380455

5

• Snorkfrøken

1

• Zombiebob

1

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dessuten synes jeg Hugh Laurie er sexy, og han er jo snart femti! *iiik*

På den annen side, Bruce Willis er jo over femti. Hmmm, kanskje jeg faktisk liker gamle menn?

Uansett holder Sean seg veldig godt. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Uansett holder Sean seg veldig godt. :)

Det gjør han, men han begynner å dra på åra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL

Han er jo ikke 80 i Bond-filmene, da. Rart det der, men Sean Connory har aldri vært min Bond-favoritt mens nesten alle jeg vet om liker han best. Er vel bare meg som ikke akkurat syns mann med hatt fra tidlig 60-tall er så voldsomt sexy...

Siden dere er online og det er fryktelig lenge siden jeg har skrevet brev på engelsk:

Hva er korrekt avslutning før jeg skriver navnet mitt?

Hughs? :)

Nei, er det Yours Sincerly?

Det er en formel forespørsel.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det gjør han, men han begynner å dra på åra.

Tja, han gjør jo det, men i Rocky 6 (eller er det 7?) bokser jo en geriatrisk Stallone kamp mot den regjerende tungvektsmesteren, og jeg gjetter vel ikke helt feil hvis jeg satser på at mannen vinner kampen.

De gamle holder en stund i Hollywood. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Siden dere er online og det er fryktelig lenge siden jeg har skrevet brev på engelsk:

Hva er korrekt avslutning før jeg skriver navnet mitt?

Hughs? :)

Nei, er det Yours Sincerly?

Det er en formel forespørsel.

Du kan bare skrive Sincerely eller Thank you. :)

Hughs? Hehe...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tja, han gjør jo det, men i Rocky 6 (eller er det 7?) bokser jo en geriatrisk Stallone kamp mot den regjerende tungvektsmesteren, og jeg gjetter vel ikke helt feil hvis jeg satser på at mannen vinner kampen.

De gamle holder en stund i Hollywood. :)

FILMTRIKS! Hehe. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan bare skrive Sincerely eller Thank you. :)

Hughs? Hehe...

Hehe, jeg kunne dette veldig godt engang for lenge siden, men jeg synes Sincerly høres så jævla personlig ut.

Thank you, er nok bedre. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

FILMTRIKS! Hehe. :)

Hehe, men det verste er vel at han spiller en 62åring. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, jeg kunne dette veldig godt engang for lenge siden, men jeg synes Sincerly høres så jævla personlig ut.

Thank you, er nok bedre. :)

Jeg bare googlet "business letter". Google er en fin ting. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, men det verste er vel at han spiller en 62åring. :)

Har aldri sett Rocky heller, jeg. Det er visst mange filmer jeg kan styre interessen for. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg bare googlet "business letter". Google er en fin ting. :)

Det var lurt, ja.

Jeg skrev Thank you in advance. :)

Det er lenge siden jeg har skrevet engelsk. Merker jeg er rusten som fy.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har aldri sett Rocky heller, jeg. Det er visst mange filmer jeg kan styre interessen for. :)

Den første er ganske god, men jeg kommer ikke akkurat til å renne ned kinoen for å se den siste Rocky-filmen jeg heller.

Får litt samme feelingen som når rockere som la opp for 20 år siden kjører ny avslutningsturne, kun for pengas skyld.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var lurt, ja.

Jeg skrev Thank you in advance. :)

Det er lenge siden jeg har skrevet engelsk. Merker jeg er rusten som fy.

Ja, jeg også. Å høre og forstå går kjempegreit, men det stokker seg helt når jeg skal prøve å formulere meg skriftlig eller muntlig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den første er ganske god, men jeg kommer ikke akkurat til å renne ned kinoen for å se den siste Rocky-filmen jeg heller.

Får litt samme feelingen som når rockere som la opp for 20 år siden kjører ny avslutningsturne, kun for pengas skyld.

Ja, det blir litt leit med alle oppfølgerne kun for å melke konseptet.

Apropos oppfølger, så kommer det en ny Hannibal-film snart. Lurer på om den blir bra eller en flopp.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg også. Å høre og forstå går kjempegreit, men det stokker seg helt når jeg skal prøve å formulere meg skriftlig eller muntlig.

Muntlig går det greit, men jeg merker jo at ordforrådet er begrenset. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det blir litt leit med alle oppfølgerne kun for å melke konseptet.

Apropos oppfølger, så kommer det en ny Hannibal-film snart. Lurer på om den blir bra eller en flopp.

Filmen blir nok sett, men det er kun en Hannibal-film.

Er Hopkins med i den nye?

Indiana Jones kommer visst også. Nok en aldrende stjerne på tur. Lurer faktisk på om Sean Connery er med som Indianas far igjen.

Det er reine gamlehjemmet!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Muntlig går det greit, men jeg merker jo at ordforrådet er begrenset. :)

Har chattet en del med engelsktalende, og de skryter veldig av hvor god jeg er til å skrive engelsk. Men det er jo bare "casual", så det blir verre når man skal skrive formelle brev. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Filmen blir nok sett, men det er kun en Hannibal-film.

Er Hopkins med i den nye?

Indiana Jones kommer visst også. Nok en aldrende stjerne på tur. Lurer faktisk på om Sean Connery er med som Indianas far igjen.

Det er reine gamlehjemmet!

Det var rykter om at Hopkins skulle være voice-over i Hannibalfilmen, men unge Hannibal blir spilt av en ukjent fransk (?) skuespiller.

Hehe, det blir gamlehjem, ja!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var rykter om at Hopkins skulle være voice-over i Hannibalfilmen, men unge Hannibal blir spilt av en ukjent fransk (?) skuespiller.

Hehe, det blir gamlehjem, ja!

Uten Hopkins gidder jeg ikke se noen ny Hannibal.

Ser heller Silence of the Lambs om igjen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...