Gå til innhold

Tom Hanks=007

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Uten Hopkins gidder jeg ikke se noen ny Hannibal.

Ser heller Silence of the Lambs om igjen. :)

Ja, jeg satt og leste om filmen på Wikipedia i natt og fikk skikkelig lyst til å se den igjen. :)

Er det litt småsykt å lese om forskjellige seriemordere og slikt på Wikipedia, forresten? :P

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• hare1365380455

5

• Snorkfrøken

1

• Zombiebob

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har aldri sett Rocky heller, jeg. Det er visst mange filmer jeg kan styre interessen for. :)

Første Rocky-filmen er faktisk OK. Det var så vidt jeg husker før Sly Stallone fant ut at man måtte ha særlig med dialog med i filmer. Den fyren tar seg best ut så lenge han er taus, og han er egentlig ikke noe videre, da heller.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det gjør han, men han begynner å dra på åra.

Sjekka det opp før jeg la inn årene i natt, mannen er født i 1930, altså blir han 77 år i år. Må si jeg ble litt imponert, tross alt. :-)

Skrevet

Som den skikkelige James Bond-fan jeg er så har jeg jo sett alle filmene flere ganger. men jeg vet nå ikke om jeg er noen ekspert likevel. Den siste har jeg bare sett en gang enda. Og Daniel Craig er til dags dato den mest sexy James Bond som har vært. :-)

Ja, uten tvil!

*sikle*

Skrevet

LOL

Dakar råsexy Daniel "James Bond" Craig! :-( Tenk å klippe inn da han ble skutt i "Layer Cake". *snufs* men det var jo litt morsomt, da.

Daniel Craig må være den gamleste 37åringen jeg har sett! Lyver'n på aldern?

Skrevet

ÅÅÅÅÅ :-) han er fin da - Dattern min på snart 10 er dypt forelsket i han - hehe

hare1365380455
Skrevet

Har chattet en del med engelsktalende, og de skryter veldig av hvor god jeg er til å skrive engelsk. Men det er jo bare "casual", så det blir verre når man skal skrive formelle brev. :)

Tenk å bytte tema sånn midt i tråden! ;) Hihi....

hare1365380455
Skrevet

Filmen blir nok sett, men det er kun en Hannibal-film.

Er Hopkins med i den nye?

Indiana Jones kommer visst også. Nok en aldrende stjerne på tur. Lurer faktisk på om Sean Connery er med som Indianas far igjen.

Det er reine gamlehjemmet!

Kanskje det blir ny Crocodile dundee også?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Daniel Craig må være den gamleste 37åringen jeg har sett! Lyver'n på aldern?

Vet du, det mistenker jeg at han gjør, haha. I alle fall ble jeg overraska da jeg så hvor gammel han er. Gjør han ikke mindre sexy av den grunn. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det blir litt leit med alle oppfølgerne kun for å melke konseptet.

Apropos oppfølger, så kommer det en ny Hannibal-film snart. Lurer på om den blir bra eller en flopp.

Ny Hannibal-film? Som i Hannibal Lecter? Men altså ... Det er da ikke flere Hannibal-bøker å lage filmer av?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tenk å bytte tema sånn midt i tråden! ;) Hihi....

Jeg beklager dypt og inderlig. ;)

Sincerely,

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sjekka det opp før jeg la inn årene i natt, mannen er født i 1930, altså blir han 77 år i år. Må si jeg ble litt imponert, tross alt. :-)

God, gammel årgang, tenker jeg vi sier. :)

Ikke mange 77-åringer som er så spreke!

hare1365380455
Skrevet

Jeg beklager dypt og inderlig. ;)

Sincerely,

Hihi, det gjorde selvsagt ingenting! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hihi, det gjorde selvsagt ingenting! :D

Hehe, bra! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

God, gammel årgang, tenker jeg vi sier. :)

Ikke mange 77-åringer som er så spreke!

Nei, det skal være visst!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ah selvsagt! Men da _må_ det jo bare bli film! :-) Liker filmene kjempegodt, jeg da.

Jeg simpelthen ELSKER Nattsvermeren, det er en av mine absolutte favorittfilmer. Hannibal og Red Dragon er også gode, men ikke så knallbra som Nattsvermeren. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg simpelthen ELSKER Nattsvermeren, det er en av mine absolutte favorittfilmer. Hannibal og Red Dragon er også gode, men ikke så knallbra som Nattsvermeren. :)

Enig i det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...