Gå til innhold

FU; Har du lett lesbar håndskrift, og er den pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er venstrehendt. Men får stadig høre at jeg skriver pent og tydelig.

Jeg holder hånda over det jeg skriver. (Håper dere forstår hva jeg mener).

:-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

4

• Caloni Makaroni

4

• Mrs. Wallace

1

• fresja

1

Mest aktive i denne tråden

Caloni Makaroni
Skrevet

Hihi, inspirert av den andre tråden? ;)

Jeg har egentlig et utall forskjellige håndskrifter. Det kan bli pent om jeg tar det med ro.

Jeg har slitt fælt med skader på venstrearmen de siste par årene, så jeg skriver rimelig bra med høyre nå. Det blir ikke like pent, og det går ikke like fort, men det duger når jeg har for mye smerter i venstre.

Noen ganger er jeg redd for å bli tatt for fusk på eksamen/prøver, for jeg leverer stort sett inn oppgaver med rundt tre forskjellige håndskrifter, så det ser sikkert litt suspekt ut ;)

Gjest ikke så veldig
Skrevet

Jeg er høyrehendt og liker IKKE skriften min. Den er så rotete.

Skrevet

Dere keivhendte skriver ofte fint, men det er litt rart å se på når dere skriver.

Jeg skriver ikke fint. Gir jeg meg litt tid, er skriften lett lesbar. Rabler jeg ned noe når jeg sitter i telefon, kan jeg ha problemer med å forstå det selv...

Hun som har kontor attmed meg skriver nydelig i alle situasjoner.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tror den er lett lesbar, men kanskje litt slurvete? Mamma, søstrene mine og jeg har ganske lik håndskrift, men med litt ulike variasjoner. Blir misunnelig når jeg ser hvor fint de skriver, jeg trakk nok det korte strået der. :)

Skrevet

Ja, jeg har faktisk en ualminnelig pen og jevn håndskrift. :o)

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg vil vel ikke mene det selv men jeg har nok det for jeg får veldig ofte skryt av håndskriften min.

Og den er helt klart lesbar.

"Værre med" "underskrifta" mi, den er skikkelig harry :) Til og med banken var imponert.

Skrevet

Jeg -hadde- det når jeg gikk ut av grunnskolen/vgs, men etter noen år studier og hurtig notatskriving er skrifta helt ræva. Men når det skal gjøres ordentlig, innleveringer og sånn, så er det ok.

Gjest Filippe
Skrevet

Håndskriften min blir bare verre og verre med årene. Men en gang skrev jeg pent.

Skrevet

Skriver pent, men har mange håndskrifter;) Alt etter humør og hvor god tid jeg har.

Hurtigskrifta mi er det verre med:(

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Har du lett lesbar håndskrift,"

Ja, det lille jeg greier skrive for hånd er godt lesbart.

"og er den pen?"

Den pleide å være det, men ikke nå lenger. :-/

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dere keivhendte skriver ofte fint, men det er litt rart å se på når dere skriver.

Jeg skriver ikke fint. Gir jeg meg litt tid, er skriften lett lesbar. Rabler jeg ned noe når jeg sitter i telefon, kan jeg ha problemer med å forstå det selv...

Hun som har kontor attmed meg skriver nydelig i alle situasjoner.

"Dere keivhendte skriver ofte fint, men det er litt rart å se på når dere skriver."

Nå kjenner jeg ganske mange som skriver med venstre hånd, og ikke en av dem har fin skrift. Jeg har kanskje gjennom årene hatt _en_ venstrehendt elev som skrev pent, alle de andre var fra lite pent til direkte griseskrift.

Gjest Shira12
Skrevet

Lesbar er den. Jeg kan skrive sånn noenlunde pent, om jeg bare gidder. Som oftes rabler jeg i vei, men da skal jeg lese det selv. Til andre skriver jeg penere. Men har ikke noen kjempefin håndskrift.

Skrevet

Er høyrehendt, og håndskrifta varierer litt, synes jeg. Med rette penn og papir kan den være riktig så snerten, men like ofte er det vel ingen andre enn meg som forstår noe av det som står ;-)

Skrevet

Er høyrehendt, og håndskrifta varierer litt, synes jeg. Med rette penn og papir kan den være riktig så snerten, men like ofte er det vel ingen andre enn meg som forstår noe av det som står ;-)

Sånn er det med meg også. Med filtpenn på grovt papir kan jeg skrive veldig pent, både skjønnskrift og store og små blokkbokstaver, men kulepenn på glatt papir blir bare noe kluss, Må ofte gå tilbake i teksten og rette på prikker over i'ene, streker på k'ene og buer på d'ene for å gjøre det mer leselig...

Skrevet

Sånn er det med meg også. Med filtpenn på grovt papir kan jeg skrive veldig pent, både skjønnskrift og store og små blokkbokstaver, men kulepenn på glatt papir blir bare noe kluss, Må ofte gå tilbake i teksten og rette på prikker over i'ene, streker på k'ene og buer på d'ene for å gjøre det mer leselig...

He-he :-)

Jeg må gjerne ha en tynn penn, sånn enkel BIC-penn på litt grovt papir, da kan jeg briljere. :-)

Glatt papir er ingen suksess her heller, nei.

Skrevet

Har lett lesbar håndskrift. Og den er relativt pen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...