org Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg er venstrehendt. Men får stadig høre at jeg skriver pent og tydelig. Jeg holder hånda over det jeg skriver. (Håper dere forstår hva jeg mener). :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hihi, inspirert av den andre tråden? Jeg har egentlig et utall forskjellige håndskrifter. Det kan bli pent om jeg tar det med ro. Jeg har slitt fælt med skader på venstrearmen de siste par årene, så jeg skriver rimelig bra med høyre nå. Det blir ikke like pent, og det går ikke like fort, men det duger når jeg har for mye smerter i venstre. Noen ganger er jeg redd for å bli tatt for fusk på eksamen/prøver, for jeg leverer stort sett inn oppgaver med rundt tre forskjellige håndskrifter, så det ser sikkert litt suspekt ut 0 Siter
Gjest ikke så veldig Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg er høyrehendt og liker IKKE skriften min. Den er så rotete. 0 Siter
fresja Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Dere keivhendte skriver ofte fint, men det er litt rart å se på når dere skriver. Jeg skriver ikke fint. Gir jeg meg litt tid, er skriften lett lesbar. Rabler jeg ned noe når jeg sitter i telefon, kan jeg ha problemer med å forstå det selv... Hun som har kontor attmed meg skriver nydelig i alle situasjoner. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg tror den er lett lesbar, men kanskje litt slurvete? Mamma, søstrene mine og jeg har ganske lik håndskrift, men med litt ulike variasjoner. Blir misunnelig når jeg ser hvor fint de skriver, jeg trakk nok det korte strået der. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Ja, jeg har faktisk en ualminnelig pen og jevn håndskrift. ) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg vil vel ikke mene det selv men jeg har nok det for jeg får veldig ofte skryt av håndskriften min. Og den er helt klart lesbar. "Værre med" "underskrifta" mi, den er skikkelig harry Til og med banken var imponert. 0 Siter
Piraye Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg -hadde- det når jeg gikk ut av grunnskolen/vgs, men etter noen år studier og hurtig notatskriving er skrifta helt ræva. Men når det skal gjøres ordentlig, innleveringer og sånn, så er det ok. 0 Siter
Idéfix Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg skriver pent. Det er veldig moro å skrive. 0 Siter
Gjest Filippe Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Håndskriften min blir bare verre og verre med årene. Men en gang skrev jeg pent. 0 Siter
tula Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Skriver pent, men har mange håndskrifter;) Alt etter humør og hvor god tid jeg har. Hurtigskrifta mi er det verre med:( 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 "Har du lett lesbar håndskrift," Ja, det lille jeg greier skrive for hånd er godt lesbart. "og er den pen?" Den pleide å være det, men ikke nå lenger. :-/ 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Dere keivhendte skriver ofte fint, men det er litt rart å se på når dere skriver. Jeg skriver ikke fint. Gir jeg meg litt tid, er skriften lett lesbar. Rabler jeg ned noe når jeg sitter i telefon, kan jeg ha problemer med å forstå det selv... Hun som har kontor attmed meg skriver nydelig i alle situasjoner. "Dere keivhendte skriver ofte fint, men det er litt rart å se på når dere skriver." Nå kjenner jeg ganske mange som skriver med venstre hånd, og ikke en av dem har fin skrift. Jeg har kanskje gjennom årene hatt _en_ venstrehendt elev som skrev pent, alle de andre var fra lite pent til direkte griseskrift. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Lesbar er den. Jeg kan skrive sånn noenlunde pent, om jeg bare gidder. Som oftes rabler jeg i vei, men da skal jeg lese det selv. Til andre skriver jeg penere. Men har ikke noen kjempefin håndskrift. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Er høyrehendt, og håndskrifta varierer litt, synes jeg. Med rette penn og papir kan den være riktig så snerten, men like ofte er det vel ingen andre enn meg som forstår noe av det som står ;-) 0 Siter
birdie Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Er høyrehendt, og håndskrifta varierer litt, synes jeg. Med rette penn og papir kan den være riktig så snerten, men like ofte er det vel ingen andre enn meg som forstår noe av det som står ;-) Sånn er det med meg også. Med filtpenn på grovt papir kan jeg skrive veldig pent, både skjønnskrift og store og små blokkbokstaver, men kulepenn på glatt papir blir bare noe kluss, Må ofte gå tilbake i teksten og rette på prikker over i'ene, streker på k'ene og buer på d'ene for å gjøre det mer leselig... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Sånn er det med meg også. Med filtpenn på grovt papir kan jeg skrive veldig pent, både skjønnskrift og store og små blokkbokstaver, men kulepenn på glatt papir blir bare noe kluss, Må ofte gå tilbake i teksten og rette på prikker over i'ene, streker på k'ene og buer på d'ene for å gjøre det mer leselig... He-he :-) Jeg må gjerne ha en tynn penn, sånn enkel BIC-penn på litt grovt papir, da kan jeg briljere. :-) Glatt papir er ingen suksess her heller, nei. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Har lett lesbar håndskrift. Og den er relativt pen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.